Gå til innhold

Piercing i hodet...

Anbefalte innlegg

Jeg tuller ikke men husker ikke helt om det var hans eller et annet bildet. Bare husker piercingen jeg :o)

Jeg tror fortsatt ikke at den gamle og den nye SDD er samme person. Derimot tror jeg at den nye holder den gamle fanget eller samarbeider med ham, slik at han fôres med det han trenger å vite om det som har skjedd før.

Ja, jeg vet det høres helt psyko ut.

Jeg ler meg nesten ihjel nå, men jeg kan ikke for at jeg tenker sånn.

Fortsetter under...

• Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

24

• cecily

22

• ShitDiddelyDo

16

• Prozak

11

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror fortsatt ikke at den gamle og den nye SDD er samme person. Derimot tror jeg at den nye holder den gamle fanget eller samarbeider med ham, slik at han fôres med det han trenger å vite om det som har skjedd før.

LOL, er du sikker på at du er på riktig forum nå. Det er helt klart at det er den samme.

Klart det er den samme.

Du har tydeligvis ikke vært på dol-galleriet ;)

Husker bildet av SierDuDet, jeg. Jeg har lang hukommelse ;)

Annonse

Klart det er den samme.

Du har tydeligvis ikke vært på dol-galleriet ;)

Husker bildet av SierDuDet, jeg. Jeg har lang hukommelse ;)

Bildet beviser ingenting. Jeg tror jo at de samarbeider.

Nei, jeg har ikke sett galleriet, for jeg kommer vel ikke inn uten å sende bilde av meg selv. Og det tør jeg ikke, er redd for å treffe kjente.

Bildet beviser ingenting. Jeg tror jo at de samarbeider.

Nei, jeg har ikke sett galleriet, for jeg kommer vel ikke inn uten å sende bilde av meg selv. Og det tør jeg ikke, er redd for å treffe kjente.

Ja, de samarbeider. To personer i samme kropp, ikke sant? ;)

Den nye SDD er annerledes, men likevel er det etterhvert altfor mye som stemmer.

Men det gjør da ingenting. Har alltid hatt sansen for SDD's innlegg, jeg. ;)

Annonse

Ja, de samarbeider. To personer i samme kropp, ikke sant? ;)

Den nye SDD er annerledes, men likevel er det etterhvert altfor mye som stemmer.

Men det gjør da ingenting. Har alltid hatt sansen for SDD's innlegg, jeg. ;)

Ja, historikken stemmer. Men det er bare ikke mulig å gå fra 2 til 6 i norsk stil på så kort tid, for å si det sånn.

Han er ikke så røff i kantene lenger, heller.

Av erfaringen den gangen, har jeg aldri sett på flere bilder.

Da bør du holde deg unna linken amber fant til meg. Det er til og med blod på dem. Direkte ulekre små tissefanter med til dels vemmelige smykker både her og der.

Det var vel kun en eller to som passerte.

Den gisselteorien din er original og mildt sagt pirrende.

Jeg likte ikke helt utsikten da jeg tittet innom intimpiercinger for jenter heller.

Men det er kanskje fordi jeg er jente..

Jeg nekter å titte innom websider som det der. De består, nesten utelukkende, av heslige kjønnsorganer, ufin hårvekst og piercinger som ser ut til å ruste.

Nei, takke meg til egen vidunderlighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...