Gå til innhold

Forfatteren av "En brutal verden"- hva var dette for noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skjønner jeg ingenting. Jeg hadde i første omgang ikke tenkt å dra til den jenta på festen hennes men så ringte venninna og lurte på om jeg kom og jeg dro til slutt siden de spurte så mye.

Men så skjedde det noe som jeg ikke skjønner noe av. Jeg var som sagt redd for å få følelser for denne jenta igjen så jeg holdt meg i skinnet. Snakket bare når jeg måtte men snakket med de andre. Da det bare var oss tre igjen skulle hu plutselig begynne å bryte med meg. Altså måtte jeg ta på henne og hun prøvde å få meg i bakken. Jeg trodde først at hun var full og jattet med. Men etter at de andre jentene hadde dratt og det bare var oss to igjen så gjør hun det samme igjen og nå var hun ikke full. Hun setter seg på meg og da jeg endelig fikk reist meg opp så a hun seg med magen på låret mitt. Det endte med at jeg strøk henne på ryggen og slik pratet vi om alt og ingenting.

Jeg skjønner ingenting av dette nå jeg. Jeg er 24 og hun er 21. Hva var dette for noe?

Til tross for dette så vil jeg ikke lenger ha følelser for henne siden jeg føler at hun bare lekte med meg.

Skjønner noen dette?

skorpionfisken
Skrevet

Skjønner ikke noe av overskrifta di i allefall.

Hun er forelska i deg. Dere har like vanskelig for å snakke om slikt begge to.

Hvem av dere bryter isen først tror du? Venter du på at hun skal gjøre ALT for å få deg, synes hun gjør bra mye jeg da. Om du ikke er interessert i henne overhodet så si det til henne.

"Hør her jenta mi, du er ei grei jente men jeg er ikke interessert i deg, derfor vet jeg ikke hvordan jeg skal forholde meg til deg når du bryter med meg på den måten."

Gjest jansssen
Skrevet

"En brutal verden", er det en bok, eller hva ?

Skjønner ikk'no.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...