Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tok vel 1 skje Solvipect hver dag fra midten av mensen og fram til eggløsning. Poenget er å få mer tyntflytende EL-slim (derfor må hostesaften være slimløsende) for at spermen lettere skal kunne svømme oppover. Det er vel ingen som kan si om det funker eller ikke, men det er iallefall helt klart at utfloden blir forandret, og det kan nok ha en påvirkning.

Ellers, hvis man har lite EL-slim kan man drikke grapefruktjuice, 1 glass om dagen fra mens til EL kanskje, så får man mer av det hellige slimet. ;) (Det er noe av det kvalmeste jeg har smakt, så jeg prøvde bare 1 slurk, men andre liker det...)

Den syklusen jeg ble gravid var andre syklus med hostesaft og andre syklus med EL-tester. (hadde da hatt 7 prøveperioder i forkant uten noen "hjelpemidler"...)

Jeg tok vel 1 skje Solvipect hver dag fra midten av mensen og fram til eggløsning. Poenget er å få mer tyntflytende EL-slim (derfor må hostesaften være slimløsende) for at spermen lettere skal kunne svømme oppover. Det er vel ingen som kan si om det funker eller ikke, men det er iallefall helt klart at utfloden blir forandret, og det kan nok ha en påvirkning.

Ellers, hvis man har lite EL-slim kan man drikke grapefruktjuice, 1 glass om dagen fra mens til EL kanskje, så får man mer av det hellige slimet. ;) (Det er noe av det kvalmeste jeg har smakt, så jeg prøvde bare 1 slurk, men andre liker det...)

Den syklusen jeg ble gravid var andre syklus med hostesaft og andre syklus med EL-tester. (hadde da hatt 7 prøveperioder i forkant uten noen "hjelpemidler"...)

Grapefruktjuice?? Det visste jeg ikke!

Hvorfor hjelper det mon tro? Er det c-vitaminet generelt, eller er det noe spsielt grapefrukt som gir denne effekten? Hva i grapfrukten er det som gjør susen?

Takk for tipsene! Det er fint også at dere som er gravide besøker dette forumet og kan komme med tips.

Jeg skal prøve både juice og hostesaft. skader ikke å prøve..

Grapefruktjuice?? Det visste jeg ikke!

Hvorfor hjelper det mon tro? Er det c-vitaminet generelt, eller er det noe spsielt grapefrukt som gir denne effekten? Hva i grapfrukten er det som gjør susen?

Vet ikke hva det er som gjør det, men mange sier det virkelig har en god effekt.

Bisolvon hostesaft eller-tabletter er slimløsende. Det kan gjøre EL-slimet mer tyntflytende slik at sædcellene lettere kan svømme frem dit du vil ha dem! Tror det skal tas en drøy uke før du forventer EL, samme dagsdosering som på pakken. Lykke til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...