Gå til innhold

Helt motsatt jo! Jeg er utålmodig. :o)

Anbefalte innlegg

*Hihi* Har hatt profil på flere sjekkesteder på nettet det siste året, mest for moro skyld. Har aldri søkt opp noen selv, som kvinne på slike steder er det sjelden nødvendig.

Etter å ha truffet både dette og hint tenkte jeg at jeg skulle droppe hele greia, men ga meg selv en sjanse til på et nytt nettsted. Søkte samtidig litt og fant en fyr som virket veldig trivelig og vi har nå mailet en liten stund. Har virker så utrolig koselig!

Så er det jeg må le av meg selv da - hele situasjonen er snudd på hodet! Nå er det plutselig jeg som er den utålmodige, som kan tenke meg å møte ham og bli bedre kjent - fort! Jeg holder meg selv kraftig i nakken for ikke å være overivrig da, men han fikk mobilnummeret mitt i dag så får vi se om det dukker opp en tekstmelding i løpet av kvelden... :o) Det kribler i magen! Kult!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168046-helt-motsatt-jo-jeg-er-ut%C3%A5lmodig-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er tøff!

Jeg har jo mailet litt med en del menn det siste året og denne her er annerledes enn alle de andre. :o) Han tiltaler meg meget - bildet hans også. Som han ikke har sendt meg selv, det ligger ute på nettet via arbeidsplassen hans så det er riktig.

Tralalalalaa... :o)

Annonse

Fy søren hvor mange raringer venninnen min har møtt på diverse slike steder, men det er god underholdning for meg da :o).

Jeg har også møtt mye rart, har møtt bare 2 av dem i virkeligheten og den ene har jeg blitt god kompis med, den andre vil jeg helst ikke se igjen.

Men han her er helt annerledes skjønner du... :o)

Annonse

Jeg traff min kjære på nettet jeg også. Hadde aldri trodd jeg skulle logge meg på et sånt sted i det hele tatt, men vips så var jeg der og etter en stund fant jeg drømmeprinsen :o)

Så det går an, men vær selektiv, det er mye rart der inne, men det har du jo funnet ut av selv etter en stund.

Jeg traff min kjære på nettet jeg også. Hadde aldri trodd jeg skulle logge meg på et sånt sted i det hele tatt, men vips så var jeg der og etter en stund fant jeg drømmeprinsen :o)

Så det går an, men vær selektiv, det er mye rart der inne, men det har du jo funnet ut av selv etter en stund.

*Fårete glis* Herregud. Jeg har jo ikke engang truffet ham på ordentlig! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...