Gjest Ingen lurer denne dama... Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Kan orgasme føre til at et egg som er i ferd med å feste seg "løsner"/ikke fester seg? Hva med stimulering av brystvortene slik at man kjenner det i livmoren? Kan denne sammentrekningen gjøre det vanskelig for et egg å feste seg? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Huff for et fjollete nick:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Huff for et fjollete nick:) Noen har dårlig fantasi, vet du ;o) 0 Siter
Gjest Ingen lurer denne dama... Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Huff for et fjollete nick:) Hehe,ja... Tørte ikke bruke mitt eget, også hadde jeg nettoppp sett ditt inne på DOL-galleriet, og pynta litt på det! Sorry sorry! (veit du forøvrig noe om egg og orgasmer?) 0 Siter
Gjest Ingen lurer denne dama... Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Noen har dårlig fantasi, vet du ;o) Sørgelig sant! Lover å ALDRI NEVER EVER å kopiere kule nick ;-) SELV ikke når jeg stiller flaue spørsmål! 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Jeg tviler sterkt på det. Orgasme er kjent for å være bra for befruktning og graviditeten. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Hehe,ja... Tørte ikke bruke mitt eget, også hadde jeg nettoppp sett ditt inne på DOL-galleriet, og pynta litt på det! Sorry sorry! (veit du forøvrig noe om egg og orgasmer?) Garantert ingen ting, men jeg har fire barn;) 0 Siter
serendipity Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Nei det har overhodet ingen sammenheng. Heller motsatt har jeg hørt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.