Gå til innhold

holdt på å rote meg opp i noe

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet nå

Hei, må fortelle dette til noen. Skriv gjerne hva du mener og om du mener at jeg gjorde det rette (det gjorde jeg nå, men skulle ikke ha sendt mail). Jeg er gift og vi har små barn. Jeg har skrevet mail litt fram og tilbake med en gutt jeg var sammen med et par uker for mange år siden. Den gangen gjorde jeg det slutt, og jeg har angret litt på det senere. Men det ble som det ble. Meldingene var kun hverdagslige. Så sender han en melding som ikke kan misforstås. Han vil ha meg. Han er også i forhold og har barn. Jeg hadde tenkt at vi kunne møtes, og så kunne jeg si til ham at det ikke kan bli noe mellom oss. Ikke noengang. Jeg tror han tenker på meg som "bedre" enn det jeg er; altså at han husker meg som et "glansbilde".. Det vil jeg ikke være, vil ikke at han tenker på meg. Sendte nå mail der jeg skrev ha det, og at jeg ikke kunne svare på det (at han ville ha meg). Huff og huff. Er redd for at han skal finne på å ringe eller at han har spart på mail jeg har skrevet. Jeg tror altså ikke at jeg har skrevet noe jeg ikke burde, men mannen min ville ikke likt å finne ut at jeg hadde planer om å møtes med en annen. Selv om det kun var for å prate.. Hva mener dere om alt dette? Har så dårlig samvittighet, men heldigvis har jeg ikke gjort noe. Kanskje var det "bra" (om man kan si det slik....) at han skrev det siste, slik at jeg fant ut at dette kunne bli "farlig". Er så lei meg....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168164-holdt-p%C3%A5-%C3%A5-rote-meg-opp-i-noe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Møtes i dette tilfellet for å si at det ikke kan bli noe tror jeg blir tøysete.

Enten får du møtes for å se om det kan være noe mer, ellers er det beste bare å si fra at kontakt videre nok ikke er det du ønsker deg.

Min mening.

Enig! Ikke rot deg inn på dette! Tenk på hva du kan miste og hva du kan ødelegge!

Enten får du møtes for å se om det kan være noe mer, ellers er det beste bare å si fra at kontakt videre nok ikke er det du ønsker deg.

Min mening.

Takk for svar! Du har rett. Tenkte først at det var lettest å møtes, for noe kan kanskje tolkes feil om jeg skriver. (Og jeg tror godt han kunne funnet på å printe det ut for å "bruke det mot meg" eller noe.)

Min mening.

Det skal ikke være noe mer; jeg har min familie. Jeg er gift, og jeg er glad i mannen min. Om jeg skulle tenke litt på en annen får jeg bare glemme det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...