Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mulig jeg er tjukk i hodet, men jeg skjønte ikke helt sammenhengen her.

Mer forklaring?

Tydeligvis noen og enhver som er tjukke i hodet her inne...les overskriften så ser dere hva saken dreier seg om. Jeg spurte om erfaringer eller råd vedr kåtheta mi...ikke om hva folk sier der eller der...

Tydeligvis noen og enhver som er tjukke i hodet her inne...les overskriften så ser dere hva saken dreier seg om. Jeg spurte om erfaringer eller råd vedr kåtheta mi...ikke om hva folk sier der eller der...

Hakke lyst til å diskutere det. Jeg vil heller diskutere odalsdialekt.

*gjøre seg klar til slåsskamp*

Vi har en tendens til å spore av i en del tråder her, ser du.

Noen liker det, noen liker det ikke. Det er vel noe av det som er litt annerledes med dol kontra andre nettsteder med forum, kanskje?

Forøvrig er jeg en av dem som liker at tråder sporer av. ;)

Vi har en tendens til å spore av i en del tråder her, ser du.

Noen liker det, noen liker det ikke. Det er vel noe av det som er litt annerledes med dol kontra andre nettsteder med forum, kanskje?

Forøvrig er jeg en av dem som liker at tråder sporer av. ;)

Amber, jeg er så lei. Og jeg som trodde vi kunne ha truffet denne måneden.

uææh, hulk hulk

*spore enda mer av*

Annonse

Amber, jeg er så lei. Og jeg som trodde vi kunne ha truffet denne måneden.

uææh, hulk hulk

*spore enda mer av*

*gråter litt med*

Snufs - så trist nå mot jul og alt. Hadde vært en kjempefin julepresang...

Men kanskje neste måned? Det er vel ikke for sent før det halve året?

Jeg hadde gitt opp etter et godt år...så plutselig var jeg gravid...fant det ut på vanlig GU, hadde ingen anelse. Men det forklarte jo litt av de siste par ukene, da.

*gråter litt med*

Snufs - så trist nå mot jul og alt. Hadde vært en kjempefin julepresang...

Men kanskje neste måned? Det er vel ikke for sent før det halve året?

Jeg hadde gitt opp etter et godt år...så plutselig var jeg gravid...fant det ut på vanlig GU, hadde ingen anelse. Men det forklarte jo litt av de siste par ukene, da.

Det er bra dol finnes.

Skjønner ikke noe jeg. Trodde jeg hadde funnet el og alt. Om det stemte så har den såkalte lutealfasen vært bare halvparten av det den skulle. Jeg ventet ikke noe før ihvertfall om en uke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...