Gå til innhold

Har hun en deal med paparazziene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ser Victoria Beckham ALLTID fantastisk ut på bilder? Hun har alltid perfekt hår og sminke,trutmunn, fine klær og rett "pose"(der hun gjerne blotter de akk så misunnelsesverdige beina sine. Sukk). Andre kjendiser kan man ofte se i mindre flatterende lys, men Mrs Beckham er evig fresh.Hun minner mer om ei dokke enn et menneske. Har hun en hemmelig avtale med sladrepressen om bare å trykke de fineste bildere, tro? Eller blir bildene manipulert?

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

14

• Mary Poppins

8

• favn

6

• amber sun

2

Gjest smakogbehag
Skrevet

Synes du virkelig hun ser FANTASITISK ut ? Jøje meg. Jeg synes hun ser ut som en avmagra plastikkdokke.

Skrevet

Hun ser litt for mye ut som en dokke, syns jeg.

Lurer alltid på hvorfor hun ikke kan holde munnen normalt, det er ingen som har konstant trutmunn.

Men Beckham's er vel annerledes enn folk flest. De er noe for seg selv, begge to.

Wendela1365380791
Skrevet

Prøver vel desperat å spille på utseende da, for noe annet enn det og en haug med penger, har hun strengt tatt ikke.

Eier ikke talent for noe, og oppfattes kun som et dumt vedheng til sin halvdel.

Skrevet

Synes du virkelig hun ser FANTASITISK ut ? Jøje meg. Jeg synes hun ser ut som en avmagra plastikkdokke.

Ja, enig i at hun er for dokkete, og jeg mener absolutt ikke at hun er noe forbilde. Men hun tar seg jammen godt ut på bilder. Har du noen gang sett et bilde der hun har poser under øynene eller sagge-klær?Men så har hun vel et rukkel av makeup-folk og ubegrenset av penger å bruke på utseende.

Skrevet

Prøver vel desperat å spille på utseende da, for noe annet enn det og en haug med penger, har hun strengt tatt ikke.

Eier ikke talent for noe, og oppfattes kun som et dumt vedheng til sin halvdel.

Nei, mente ikke at hun er flink eller har bra personlighet. Men hun spiller på lag med kamera i hvert fall.

Annonse

Skrevet

Lurer alltid på hvorfor hun ikke kan holde munnen normalt, det er ingen som har konstant trutmunn.

Men Beckham's er vel annerledes enn folk flest. De er noe for seg selv, begge to.

Jepp,enig-de er en egen rase. Og media spiller kanskje på å opphøye dem til noe unaturlig, slags guddomer?

Skrevet

Det tror jeg også Celina Midelfart har. Hun ser også alltid ut som en porselens dukke. Men kanskje ikke fullt så stiv som fru. Beckham.

Skrevet

Det tror jeg også Celina Midelfart har. Hun ser også alltid ut som en porselens dukke. Men kanskje ikke fullt så stiv som fru. Beckham.

Hun er mye mer naturlig pen, syns jeg.

Celina Midelfart er vakker, nesten i samme kategori som Catherine Zeta Jones, selv om sistnevnte vel må være på topp. Sammen med Angelina Jolie.

Skrevet

Hun er mye mer naturlig pen, syns jeg.

Celina Midelfart er vakker, nesten i samme kategori som Catherine Zeta Jones, selv om sistnevnte vel må være på topp. Sammen med Angelina Jolie.

Jo det mener jeg også. men hun ser også alltid perfekt ut på bilder. Angelina syntes imidlertid ikke er såååå pen. Men Zeta Jones er nydelig.

Skrevet

Ja, hun er også alltid perfekt ja. En fellesnevner for dem er vel at begge har millioner av kroner til å bruke på utseendet.

Skrevet

Hun viser seg aldri uten sminke, gjør hun vel :P Og så er hun særdeles (selv)bevisst på hvordan hun tar seg ut da. Synes hun er litt på grensen til å være styggpen noen ganger da. Litt sånn..slitt luksushore preg på henne. Jaja, hver sin smak da :)

Skrevet

Butox er tingen.:-))

Annonse

Gjest for mye botox
Skrevet

Har du ikke sett bildene på http://www.awfulplasticsurgery.com Det er et av henne med DEN trutmunnen..

Skrevet

Jeg synes veldig synd på henne. Vil tro det må kreve enormt mye å føle at man skal holde en perfekt fasade hele tiden. Psykisk meget belastende...

• 1 år senere...
Skrevet

Hun er jo nydelig. Dette har med sminke å gjør for det meste. Kanskje litt smalere nese, og høyere hårfeste. Ellers har hun blitt tynnere, og er so stylet av profesjonelle, og sist men ikke minst fått en annen frisyre :-)

Men dama er rett og slett utrolig pen!!

Skrevet

Hun er jo nydelig. Dette har med sminke å gjør for det meste. Kanskje litt smalere nese, og høyere hårfeste. Ellers har hun blitt tynnere, og er so stylet av profesjonelle, og sist men ikke minst fått en annen frisyre :-)

Gi deg, bare sminke?

Damen har nok kjøpt seg litt skalpellbehandling.

Skrevet

Skulle akkurat til å nevne Celina Middelfart selv, hun så så utrolig pen og fresh ut på alle bilder.

Skrevet

Hehe enig igjen jeg, vi har tydeligvis lik smak i damer serendipity ;)

Zata-Jones er noe av det vakreste jeg kan tenke meg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...