Gå til innhold

Har hun en deal med paparazziene

Anbefalte innlegg

Skrevet

tja, hun ser ihvertfal bestandlig like fresh ut. Men for all del, ikke noe galt i det, har man et image og opprettholde og ikke minst muligheten til å se konstant bra ut så hvorfor ikke...

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

14

• Mary Poppins

8

• favn

6

• amber sun

2

Skrevet

Hehe enig igjen jeg, vi har tydeligvis lik smak i damer serendipity ;)

Zata-Jones er noe av det vakreste jeg kan tenke meg..

NEMLIG!!!!! :-)

Celina ser bare så velpleid ut bestandig. Og Zeta Jones er en skjønnhet uten like ;-) Dessuten er jo hun med ulik farge på øynene helt "til å spise" opp (husker ikke navnet hennes)

Skrevet

Gi deg, bare sminke?

Damen har nok kjøpt seg litt skalpellbehandling.

Ikke bare. Men mulig nese operasjon, og noe med hårtestet. Elelrs har hun blitt tynenre, nappet brynee, og fått en annen look. Toror ikke hun har gjort særlig mye annet faktisk.

Skrevet

Hehe enig igjen jeg, vi har tydeligvis lik smak i damer serendipity ;)

Zata-Jones er noe av det vakreste jeg kan tenke meg..

Nå irriterer jeg nmeg over at jeg ikke kommer på navnet hennes!!! Hjelp meg !!! :-)

Skrevet

NEMLIG!!!!! :-)

Celina ser bare så velpleid ut bestandig. Og Zeta Jones er en skjønnhet uten like ;-) Dessuten er jo hun med ulik farge på øynene helt "til å spise" opp (husker ikke navnet hennes)

Hmmm..jeg husker jeg leste om en kjendis som hadde 2 ulike farger på øyne for litt siden, men jeg husker ikke i farten hvem det var.. dette kommer til å irritere meg i hele dag ;)

Jeg må si jeg ikke helt skjønner meg på de som alltid skal kritisere dødspene kjendiser fordi de har fikset litt på utseende, jeg mener so what? Om det trengs en liten nosejob eller liknende for å se så fantastisk bra ut, så ser jeg ikke noe galt i det..

Skrevet

Jeg synes - som deg - at Victoria B. alltid ser lik ut på bilder, men jeg synes slett ikke hun ser fantastisk ut.

Annonse

Skrevet

Ikke bare. Men mulig nese operasjon, og noe med hårtestet. Elelrs har hun blitt tynenre, nappet brynee, og fått en annen look. Toror ikke hun har gjort særlig mye annet faktisk.

Nå bryr jeg meg fint lite om denne skuespilleren, men jeg synes det er litt interessant at du (og andre?) tror at pene, rike skuespillere og kanskje andre, er i stand til å sminke seg nytt ansikt, bokstavelig talt.

Skrevet

Hmmm..jeg husker jeg leste om en kjendis som hadde 2 ulike farger på øyne for litt siden, men jeg husker ikke i farten hvem det var.. dette kommer til å irritere meg i hele dag ;)

Jeg må si jeg ikke helt skjønner meg på de som alltid skal kritisere dødspene kjendiser fordi de har fikset litt på utseende, jeg mener so what? Om det trengs en liten nosejob eller liknende for å se så fantastisk bra ut, så ser jeg ikke noe galt i det..

Og jeg vet jo SÅÅÅÅÅ godt hva huin heter, men nå har jeg totalt blokkering. Kan liksom "minen" litt om Charlize Thereon og Scarlett Johnson; MEN er vel kansskje litt yngre. OG også Penere. Selv om de to ovennevnte er svært svært nydelige de også.

Skrevet

Nå bryr jeg meg fint lite om denne skuespilleren, men jeg synes det er litt interessant at du (og andre?) tror at pene, rike skuespillere og kanskje andre, er i stand til å sminke seg nytt ansikt, bokstavelig talt.

Les hva jeg skriver en gang til, jeg sier at hun nok har fixet på nesten og gjort noe med hårfestet. Hva mener du hun har gjort med ansiktet da?:-)

Skrevet

Og jeg vet jo SÅÅÅÅÅ godt hva huin heter, men nå har jeg totalt blokkering. Kan liksom "minen" litt om Charlize Thereon og Scarlett Johnson; MEN er vel kansskje litt yngre. OG også Penere. Selv om de to ovennevnte er svært svært nydelige de også.

Jeg tenkte først på om det var Scralett Johansson du mente, men kom på at hun har jo to grønne øyne. Pokker ass dette er veldig irriterende, og umulig å finne ut av det på nette..

*tenke tenke tenke*

Skrevet

Jeg tenkte først på om det var Scralett Johansson du mente, men kom på at hun har jo to grønne øyne. Pokker ass dette er veldig irriterende, og umulig å finne ut av det på nette..

*tenke tenke tenke*

Jeg husker jo ikke hvilke filmer hun har spilt i engang.

Grrr... Noe så irriterende...

Skrevet

Les hva jeg skriver en gang til, jeg sier at hun nok har fixet på nesten og gjort noe med hårfestet. Hva mener du hun har gjort med ansiktet da?:-)

Hva hun har gjort, aner jeg ikke og ikke interesserer det meg.

Men i og med at du synes hun er så vakker, fikk jeg det for meg at du kunne titte litt på både det gamle og det nye ansiktet.

Skrevet

Jeg husker jo ikke hvilke filmer hun har spilt i engang.

Grrr... Noe så irriterende...

Hun er blond ikkesant?

Annonse

Skrevet

Hva hun har gjort, aner jeg ikke og ikke interesserer det meg.

Men i og med at du synes hun er så vakker, fikk jeg det for meg at du kunne titte litt på både det gamle og det nye ansiktet.

He he.. Ok. Ingen tvil om at hun tar seg langt bedre ut på det nyeste bildet. Slev om jeg også syntes hun var svært pen i "livet med Larkins"

Skrevet

JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

Hun er smellvakker hun!!!

Jepp!! Hun er skikkelig vakker samtidig som hun har en sånn barnslig sjarme.

Er hun forresten kjæreste med Orlando Bloom, eller husker jeg feil??

Skrevet

Jepp!! Hun er skikkelig vakker samtidig som hun har en sånn barnslig sjarme.

Er hun forresten kjæreste med Orlando Bloom, eller husker jeg feil??

Jo det stemmer, det var imidlertid slutt en liten stund fordi det gikk rykter om at han holdt på med Kirstin Dunst (som jeg ikke synes er halvparten så pen) men mener å ha lest at de er sammen igjen..

Skrevet

Oi... hehe... hvor mye kostet det leppefyllet og de kinnbena, der da?

*flire*

He he.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...