serendipity Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Jo det stemmer, det var imidlertid slutt en liten stund fordi det gikk rykter om at han holdt på med Kirstin Dunst (som jeg ikke synes er halvparten så pen) men mener å ha lest at de er sammen igjen.. Nei, jeg syntes heller ikke Kirsten Dunst er sååå pen. 0 Siter
favn Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Jeg synes - som deg - at Victoria B. alltid ser lik ut på bilder, men jeg synes slett ikke hun ser fantastisk ut. Jeg tror hun er så redd for å få rynker, at hun ikke tør å lage mimikk i ansiktet. Hehe... den kommentaren har jeg stjålet av Ally MacBeal en gang, hun var i 'kamp' med sin kollega Ling. 0 Siter
pip Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Prøver vel desperat å spille på utseende da, for noe annet enn det og en haug med penger, har hun strengt tatt ikke. Eier ikke talent for noe, og oppfattes kun som et dumt vedheng til sin halvdel. Hvordan vet du hva hun har eller ikke har? 0 Siter
Gjest ikke alltid Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Jeg så et fælt bilde på awful plastic surgery. Trutmunn som på en stor fisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.