Gå til innhold

Et gåtefullt juvelproblem.

Anbefalte innlegg

Gjest von Rosenbusk

Hvorfor brukes det folkelige navnet på det kvinnelige kjønnsorgan som et skjellsord? ("din fitte") Denne del av kvinnekroppen betraktes av de fleste menn som en

juvel, men brukes likevel av de samme menn som et skjellsord. Jeg søker et svar fra psykologer, språkforskere og andre på nettet. Dette er mystisk. Kan kvinner forklare det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168291-et-g%C3%A5tefullt-juvelproblem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest von Rosenbusk

hei.

vi bruker jo også skjellsord som "din jæ... pikk eller kuk".

så det er ikke bare våres edle ting som blir misbrukt.

Det er riktig det du skriver. Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor kvinner og menn bruker navnene på sine kjønndeler som skjellsord. Det brukes vel ikke om andre kroppsdeler.

Det er riktig det du skriver. Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor kvinner og menn bruker navnene på sine kjønndeler som skjellsord. Det brukes vel ikke om andre kroppsdeler.

nei, jeg skjønner det ikke jeg heller.

men det er jo mye her i verden vi ikke skal forstå også.

verste jeg hører er at noen bruker "fitte" o.s.v.

da er det bedre at folk banner på den "vanlige" måten.

jeg tror ikke det kommer til å gå av "moten" heller. det er det som er det værste.

det er litt av en verden vi lever i... ;o)

det ville jo høres helt teit ut om jeg kalte noen for en jævla skulder eller et forbannet øre:))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...