Gå til innhold

Hvor ville du reist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjæreste har fri fra studiene i to mnd. (januar og februar) Vi har spart ca 25000 kroner hver og akter å bruke de på reising disse to mnd. Vi er begge 25 år, og relativt rolige personer. Vi har reist svært lite og er veldig interessert i alle tips om hvor det er bra å reise. På forhånd, tusen takk!

Skrevet

Hei,

Hvis dere ikke har reist mye, vil jeg anbefale Thailand, og Bangkok. Det er lite kriminalitet, og samtidig er det *masse* spennende å se.

Hva er dere interessert i? Hva ønsker dere å oppleve?

Med vennlig hilsen

Gjest papirtiger
Skrevet

Sør-Amerika eller Asia. Ikke Europa i hvert fall.

Selv har jeg veldig lyst å se Russland (spes St. Petersburg) og mer av Kina.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Midtøsten, arabia, spennende og ulikt oss.

Skrevet

Hei,

Hvis dere ikke har reist mye, vil jeg anbefale Thailand, og Bangkok. Det er lite kriminalitet, og samtidig er det *masse* spennende å se.

Hva er dere interessert i? Hva ønsker dere å oppleve?

Med vennlig hilsen

Godt vi ikkje hørte på deg, men takk for tipset likevel. Det blei Budapest til slutt, så får vi se hvor vi havner.

Skrevet

Godt vi ikkje hørte på deg, men takk for tipset likevel. Det blei Budapest til slutt, så får vi se hvor vi havner.

Hei,

Bangkok er 1000 km vekke fra Phuket, så det hadde ikke vært noen fare i det hele tatt. Det er helt OK å reise til Bangkok nå. (Det ligger jo ikke på kysten engang!)

Men god tur til Budapest! :)

Med vennlig hilsen

Gjest skal bli brun mus
Skrevet

Hei.

sanboernen min og jeg,reiser til Mexico i slutten av januar.Ca5500 pr pers t/r. Reiser rundt med buss(som er veldig billig)fra Acapulco langs stillehavskysten.Utrolig mye bra steder å reise.

Har aldri vært i Budapest,sikkert bra det,men selv liker jeg bedre varmere strøk.

God Ferie!!

• 3 uker senere...
Skrevet

Asia!

der er det kjempe fint og billig. Alle menneskene er utrolig snille og hjelpsomme.

Finnes utrolig mange spennende land og øyer der.

Skrevet

Støtter midtøsten forslaget, spesielt Dubai, har bodd der i mange mange år og kan for sikkert si at det er en kjempe fin by/stat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...