Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Denne måneden har jeg "prøvepause light".

Ikke tempet, _nesten_ ikke tatt EL-tester, bare tafset litt på "tappen", men kjent etter både el-slim og el-smerter. Hatt oss sånn ca når vi har hatt lyst.

Med andre ord...en slags "pausemåned" (beste pausinga jeg får til ;-))

Men,er usikker på når jeg kan teste. Tenker at dag 33 er ok å teste på, men...

Lengste syKLUSS har vært på 33 dager. Korteste 28.(regner da med to dager småblødning før litt mer mens).

Første dag i siste mens? Si det...

I dag er jeg på ENTEN dag 21 eller 28.

Den første blødningen startet altså for fire uker siden. Lett blødning, brukte tampong, men ikke mye mens i det heletatt. Faktisk så lite at jeg tok en CB-test. Negativ.

Pleier egentlig ikke å blø så _mye_ mer, men litt mer.

En uke gikk, og søndagen etter fikk jeg en KRAFTIG blødning - med menssmerter helt uti ryggen. MYE verre en vanlig. (kanskje det var en grytidlig SA?)Blødde da mye i halvannet døgn, så trappet det seg ned.

Til sammen ble det 11-12 dager med blødning.

El-smerter og slim til-og-fra forrige uke.

Hvilken dag skal jeg regne som dag en?

Ingen bombesikre PMS-tegn jeg kan navigere etter heller...

*sukk* slitsomt med prøvepause!!!

;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168314-teste-julaften-eller-nyt%C3%A5rsaften/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...