Gå til innhold

"luften i dekkene har gått ut"

Anbefalte innlegg

Gjest flatt dekk

Nå ser det ut til at ekteskapet går i vasken. Vi har hatt problemer sinen jeg ble gravid ( dette var planlagt). Ungen er nå et år, og ting blir bare værre. Han stiller ikke opp. Da jeg lå med spysjuka måtte jeg tvinge ham opp om morgenen for at han skulle ta ungen. selv hadde jeg ligget og sydd hele natta. han skulle på jobb ut på formiddagen så jeg trengte å hvile litt før han dro. Det endte med at han tilslutt sto opp, men da var plutselig han også dårlig ! Jeg måtte ringe min mor for at noen skulle passe den lille.

Opp i alt dette planla han å gå på en fest vi hadde vært invitert til. Selv hadde jeg nok med planer til toalettet.Jeg syntes dette er egoistisk ! Er man ikke gift/ sammen for å hjelpe hverandre da ? det ble ikke noe av festen da min mor fikk lekset av seg. Istedet gikk han på rommet og erklærte seg døden nær av spysjuka. ( men twist og kina mat gikk ned, sjuke mannfolk).

Dette er bare en av utallige ganger der vi er ueninge om måten en stiller opp for hverandre/familien. Jeg lurer på om det er meg som er helt kora. Skal det være sånn??

Når jeg sier at løpet er kjørt og at jeg vil flytte sier han : "det var dumt, jeg er glad i deg ".Så blir det ikke snakk om mer. Føler kanskje ikke at dette holder. Har prøvd å få ham med til Fam.råd kont, men da streiker han.

Er det noen håp her. Hva mer kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168464-luften-i-dekkene-har-g%C3%A5tt-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gå alene

Gå alene til familiekontoret. Du kan få god hjelp alene, og sjansene for at han blir med deg når du har gått en eller flere ganger dit alene, er også større enn å få ham med første gangen du går.

Har dere en gpd fastlege, kan en dobbeltime hos denne være kjempefint også.

Gjest flatt dekk

Gå alene til familiekontoret. Du kan få god hjelp alene, og sjansene for at han blir med deg når du har gått en eller flere ganger dit alene, er også større enn å få ham med første gangen du går.

Har dere en gpd fastlege, kan en dobbeltime hos denne være kjempefint også.

Hei : )

Takk for svar.

Jeg har gått 5 ganger alene. Det er ikke på tale at han blir med.Ikke hjalp det meg noe heller. En blir sliten av å sykkle tandem alene. Egentlig vet jeg svaret, men jeg har jo lyst at dette skal funke, ikke minst for småen sin skyld.

Gjest betasuppe

Har dessverre ingen gode råd, men vil bare si at Nei, du er IKKE korka. Mannen din virker umoden.

Min mann ville aldri oppført seg sånn. Kanskje jeg bør være mer takknemlig for den ansvarsfulle mannen jeg faktisk har?:)

Håper dere finner en løsning.

Hei : )

Takk for svar.

Jeg har gått 5 ganger alene. Det er ikke på tale at han blir med.Ikke hjalp det meg noe heller. En blir sliten av å sykkle tandem alene. Egentlig vet jeg svaret, men jeg har jo lyst at dette skal funke, ikke minst for småen sin skyld.

Jeg skjønner at du gjerne vil det skal funke - det vil man jo alltid.

Men, denne småtten din er en lykkeligere unge med en lykkelig mor på en side og en lykkelig (?) far på en annen side.

Det jeg mener er at barn plukker opp steminger og kanskje småtten din har det bedre med foreldre hver for seg?

Annonse

Jeg skjønner at du gjerne vil det skal funke - det vil man jo alltid.

Men, denne småtten din er en lykkeligere unge med en lykkelig mor på en side og en lykkelig (?) far på en annen side.

Det jeg mener er at barn plukker opp steminger og kanskje småtten din har det bedre med foreldre hver for seg?

Hva gir han deg?

Noe må det være der som gjør at du ikke allerede har gått.HVordan var han før dere fikk barn da?

Kanskje du er nødt til å gjøre alvor av "planene" dine for at han skal skjønne alvoret?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...