Gå til innhold

Du som har sex med noen bare for sex

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente i slutten av 20-årene. For vel et år siden fikk jeg det man kan kalle en "fucking good"-friend. Vi treffes nå og da, og har helt fantastisk sex. Vi gjorde det klart helt fra begynnelsen at dette kun dreide seg om sex for begge. Problemet er at jeg føler vi har blitt veldig gode venner også etterhvert. For meg er det problematisk, og jeg savner han ofte. Han er mer kynisk enn meg, og er ferdig når vi er "ferdig". Jeg sender meldinger, mail osv. , og får helt vondt i meg når han ikke svarer.

Så til spørsmålet: Graver jeg min egen grav med å gjøre dette? Vil nødig miste han, og jeg vet at ikke han vil gi slipp på dette heller. Likevel lar han ofte være å svare meg, og er sånn passelig avvisende til neste gang han er kåt og vil ha seg noe. Da er det full rulle på meldingsfronten, og vi planlegger neste møte i detalj. Blir sliten av dette.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168559-du-som-har-sex-med-noen-bare-for-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mener eg da

eg syns du graver din egen grav.. tror du har gått over stadiet der han bare er knullevennen din...

klart du blir glad i han og savner han hvis dere har hatt det sånn som dette i over ett år...

nei kom deg vekk fra han og finn deg en ny en :) før det blir sterke følelser inne i bildet

"Why buy the cow when you get the milk for free?" Du sender ut veldig uklare signaler angående hva du ønsker fra han. Du har sex med han, så tar du kontakt utenom det seksuelle plan. Han gir ingen respons på det, men dere har allikevel sex neste gang han ønsker det. Jeg betviler at han vil ha et kjæresteforhold til deg. Men om du bare ønsker han var mer vennskapelig inne i mellom sexen, så får du si det rett ut.

"Why buy the cow when you get the milk for free?" Du sender ut veldig uklare signaler angående hva du ønsker fra han. Du har sex med han, så tar du kontakt utenom det seksuelle plan. Han gir ingen respons på det, men dere har allikevel sex neste gang han ønsker det. Jeg betviler at han vil ha et kjæresteforhold til deg. Men om du bare ønsker han var mer vennskapelig inne i mellom sexen, så får du si det rett ut.

Riktig... Jeg vil på ingen måte ha ham som kjæreste. Jeg vil at han er mer tilstede likevel, utenom sexen.

Gjest bare lurer jeg!

Hei

Jeg har det på omtrent samme måte som deg, bortsett fra at jeg ønsker å være kjæreste med min "fucking good friend". Og vi også har et veldig godt venneforhold utenom sexen, snakker med hverandre daglig. Han har sagt hele tiden at han ikke ønsker noe seriøst forhold for han trives i singeltilværelsen og ønsker å fortsatt være singel en stund til før han binder seg igjen.

Nå har jeg gitt beskjed om at jeg ikke ønsker å ha sex med han mer dersom det ikke kan bli noe mer mellom oss.

I det siste har jeg begynnt å snakke med andre gutter ( bare vanlig snakking, kanskje litt flørting), dette har min "eksknullekompiss" fått med seg, og er blitt utrolig sjalu:-) Syns dette er litt festlig da for nå er det han som har det fælt. Så han vurderer veldig om han skal tørre å satse på et forhold med meg nå sier han, for han sier selv at han er veldig forelsket og har det fælt når han tenker på at jeg kanskje finner meg en annen mann i mellomtiden. Jeg har gjort det klart for han at jeg ikke er intressert i å vente i et år eller to for at han skal klare å bestemme seg, og at jeg kommer til å se meg om etter en ny mann dersom han ikke er intressert i noe mer fast forhold med meg.

Er kanskje litt frekk måte å gjøre det på, presse han slik, men nå er jeg lei av å være bare en knullekompiss. Har vært det altfor lenge. Trives ikke som singel og ønsker å finne meg en mann!

Håper at det ordner seg for deg, men jeg tror det hjelper å være litt sta og bestemt for det en ønsker!

Lykke til!

Annonse

Det virker som om du er interessert i noe mere, men ikke han. Dermed går du kanksje med et håp om at det blir noe mere. Slik som du beskriver han så er han kun interessert i kroppen din...siden han stort sett svarer når han er kåt og har lyst på sex...nesten litt manipulerende, samtidig kan man ikke kalle det det heller siden dere var enige om å være pulevenner.

Det kan hende at det på sikt er bedre for deg å kutte han ut rent psykisk..siden det kanskje bryter deg mere ned..man kan få inntrykk av det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...