Gå til innhold

Når er man sammen?

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker "kjæreste"?

Har truffet en gutt i litt over en måned nå. Gått på date, sovet der, han hos meg (med det som hører til). Han har truffet vennene mine, men jeg har ikke truffet hans. Føler liksom ikke helt at vi er sammen. Når er man det? Når jeg treffer hans venner, har jeg tenkt. Se hva han introduserer meg som.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168560-n%C3%A5r-er-man-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

dere er sammen når dere erklærer dere sammen :)

må snakkes sammen vettu :)

mg og damen gikk rundt grøten i nesten 2 måneder helt til eg spurte ka som skjedde og ka dette va for noe..

da sa hun at hun ikkje hadde tørd og bare ventet på at eg skulle åpne kjeften :)

Gjest Triangle

Kommunikasjon er tingen, men man er i hvert fall ikke sammen bare fordi man puler og har møtt hverandres venner, snakker på telefon i ny og ne, osv.

Når man møter hverandres venner, gjør ting sammen som par osv, vil man vel bli oppfattet som et par av omgivelsene etter hvert.

Når man møter hverandres venner, gjør ting sammen som par osv, vil man vel bli oppfattet som et par av omgivelsene etter hvert.

Jeg gjetter på at jenta over snakker om par som i kjærestepar, og man er ikke nødvendigvis kjærester selv om man oppfører seg som et par og gjør det kjærester gjør.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...