Gå til innhold

Hjelp heldige meg!=)

Anbefalte innlegg

Har fått meg verdens snilleste gutt! Og forgje dagen før vi hadde sex så spurte han meg om hva jeg ville at han skulle gjøre med meg. Hva som helst jeg ville skulle han gjøre.

Men dette spørsmålet kom overraskende på meg og jeg ble helt stum, og sexen ble det samme som alltid. Litt slikking og suging, han øverst og så på slutten er jeg på toppen. Samme rutine som alltid.

-Trenger tips og ideer! Hva kan vi sprite opp med? Hva kan han gjøre med meg som pirrer litt ekstra? -har ikke penger for øyeblikket til å kunne handle diverse gjenstander.

Det jeg ønsker er kun tips for andre ting vi kan gjøre med hverandre når vi ligger nakne i senga!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168562-hjelp-heldige-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...