Gå til innhold

Hvorfor rompa?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det er ikke bare jenter som er opptatt av gutters romper. Det gjelder i minst like høy grad gutters opptatthet av jenteromper.

Jeg har tidligere nevnt at noen er puppefiksert, mens andre er mer rompefiksert. De to rompehalvdelene minner jo litt om de to puppene,særlig hvis man løfter dem litt opp og dytter dem mot hverandre. Da er likheten påfallende.

Det er deilig å beføle begge deler, runde, glatte, varme og nydelige.Kanskje har det noe å gjøre med at puppene var vårt første kjærlighetsobjekt, der vi fikk den første viktige kosen med drikke, næring, varme og omsorg. Det sitter igjen i hukommelsen et sted i hjernen som noe vidunderlig skjønt som vi aldri helt kan glemme.

Så blir rompeballene et slags surrogat. Men husk, fra rompene er det ikke lang vei til kjønnsorganene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16865-hvorfor-rompa/#findComment-77317
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke bare jenter som er opptatt av gutters romper. Det gjelder i minst like høy grad gutters opptatthet av jenteromper.

Jeg har tidligere nevnt at noen er puppefiksert, mens andre er mer rompefiksert. De to rompehalvdelene minner jo litt om de to puppene,særlig hvis man løfter dem litt opp og dytter dem mot hverandre. Da er likheten påfallende.

Det er deilig å beføle begge deler, runde, glatte, varme og nydelige.Kanskje har det noe å gjøre med at puppene var vårt første kjærlighetsobjekt, der vi fikk den første viktige kosen med drikke, næring, varme og omsorg. Det sitter igjen i hukommelsen et sted i hjernen som noe vidunderlig skjønt som vi aldri helt kan glemme.

Så blir rompeballene et slags surrogat. Men husk, fra rompene er det ikke lang vei til kjønnsorganene.

"De to rompehalvdelene minner jo litt om de to puppene,særlig hvis man løfter dem litt opp og dytter dem mot hverandre. Da er likheten påfallende."

hehehehehehehe.... sorry nå kan jeg bare ikke dy meg!!! :))))*LOL!!!!!!!*

:))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16865-hvorfor-rompa/#findComment-77516
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...