Gå til innhold

Hvorfor rompa?

Anbefalte innlegg

Gjest eroticboy
Skrevet

Hvorfor er dere jenter så opptatt av rompa vårs?Dere får ikke gjort så mye med den likevel:)Kanksje bortsett fra litt dasking!

Gjest (Anonymous)
Skrevet

Det er da mye vi kan gjøre med rumpa deres, bare vi har noe å hjelpe oss med...

Skrevet

Det er da mye vi kan gjøre med rumpa deres, bare vi har noe å hjelpe oss med...

Er ikke opptatt av rumpa deres jeg. Er mer opptatt av hendene og armene. (det er jo de som skal TA på meg)

Skrevet

Hei.

Jeg er ikke spesiellt interresert i bare rompa, men HELE mannen.

Alt ved mennene jeg liker er deilig :-)

mvh.tina t.

Skrevet

Fordi rompa er digg å ta på!!! :)

og som en annen her sa, man kan jo gjøre ting og tang med litt hjelpemidler... eller kanskje bare fingern!!??

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri
Skrevet

Det er ikke bare jenter som er opptatt av gutters romper. Det gjelder i minst like høy grad gutters opptatthet av jenteromper.

Jeg har tidligere nevnt at noen er puppefiksert, mens andre er mer rompefiksert. De to rompehalvdelene minner jo litt om de to puppene,særlig hvis man løfter dem litt opp og dytter dem mot hverandre. Da er likheten påfallende.

Det er deilig å beføle begge deler, runde, glatte, varme og nydelige.Kanskje har det noe å gjøre med at puppene var vårt første kjærlighetsobjekt, der vi fikk den første viktige kosen med drikke, næring, varme og omsorg. Det sitter igjen i hukommelsen et sted i hjernen som noe vidunderlig skjønt som vi aldri helt kan glemme.

Så blir rompeballene et slags surrogat. Men husk, fra rompene er det ikke lang vei til kjønnsorganene.

Skrevet

Jeg synes rompa til kællen er så flott fordi den er fast og liten, mens jeg tror HAN synes MIN er flott fordi den er akkurat det motsatte! Opposites attract!!

Skrevet

Fordi typen min har så deilig liten, fast rompe som er god å klemme på!

Skrevet

Det er ikke bare jenter som er opptatt av gutters romper. Det gjelder i minst like høy grad gutters opptatthet av jenteromper.

Jeg har tidligere nevnt at noen er puppefiksert, mens andre er mer rompefiksert. De to rompehalvdelene minner jo litt om de to puppene,særlig hvis man løfter dem litt opp og dytter dem mot hverandre. Da er likheten påfallende.

Det er deilig å beføle begge deler, runde, glatte, varme og nydelige.Kanskje har det noe å gjøre med at puppene var vårt første kjærlighetsobjekt, der vi fikk den første viktige kosen med drikke, næring, varme og omsorg. Det sitter igjen i hukommelsen et sted i hjernen som noe vidunderlig skjønt som vi aldri helt kan glemme.

Så blir rompeballene et slags surrogat. Men husk, fra rompene er det ikke lang vei til kjønnsorganene.

"De to rompehalvdelene minner jo litt om de to puppene,særlig hvis man løfter dem litt opp og dytter dem mot hverandre. Da er likheten påfallende."

hehehehehehehe.... sorry nå kan jeg bare ikke dy meg!!! :))))*LOL!!!!!!!*

:))

Skrevet

"De to rompehalvdelene minner jo litt om de to puppene,særlig hvis man løfter dem litt opp og dytter dem mot hverandre. Da er likheten påfallende."

hehehehehehehe.... sorry nå kan jeg bare ikke dy meg!!! :))))*LOL!!!!!!!*

:))

HEHE, jeg må jo prøve dette da...*gnikker henda*

Skrevet

Er ikke opptatt av rumpa deres jeg. Er mer opptatt av hendene og armene. (det er jo de som skal TA på meg)

så du er en liten egoist maria?

*ta på meg, ta på meg* få få få

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...