Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Har møtt en fantastisk gutt, som nå fortvilet akkurat har finni ut at han blei smitta av klamydia før jeg traff han. vi har bare møttes 3 ganger på noen måneder. Vi har kun hatt sex med kondom, men han har likevel "vært innom" et par ganger uten den på... så sjansen for at jeg er smitta er vel der. jeg skal nå besøke han i jula, og har gleda meg masse lenge. har til og med begynt på pilla igjen, og vi har gleda oss veldig. Jeg rekker iallfall ikke å bli behandla nå, siden det er lillejulaften kveld. han har tatt sine to piller. Hva kan vi gjøre??? må vi droppe sex helt? vil han være frisk nå? kan vi ha sex med kondom og smitter det ved munnsex? Takk for hjelp!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168668-sex-og-klamydia/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei. Du har helt rett; du kan ha blitt smittet, selv om han "bare har vært innom". Klamydia kan ikke smitte deg ved oralsex, men du kan smitte evt andre hvis du har oralsex med dem etterpå (siden det er kjæresten din du snakker om så er vel ikke dette noe problem heller). Leste iallfall en gang at klamydiabakterier kan overleve på den måten...

Du bør nok gå og ta en test. Slik at du ikke smitter ham igjen. Klamydia er lett å behandle, men kan skape store komplikasjoner for deg hvis du har det og ikke blir behandlet.

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168668-sex-og-klamydia/#findComment-1111369
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...