Gå til innhold

Har du målt din kjærestes penis?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• cecily

10

• amber sun

3

• adidas1365380649

2

Ja, jeg har målt min kjærestes penis. Den er 22 cm og jeg er svært fornøyd :)

Jeg ser at det stadig hevdes at størrelsen ikke betyr noe, men jeg fikk ikke orgasme sammen med tidligere kjærester, og deres var en god del mindre. Nå får jeg orgasme så godt som hver gang (ca 99 av hundre ganger) - så da kan jeg jo ikke klage.

Jeg har ikke målt nei. Er det nødvendig da? Jeg kjenner jo at den er stor nok.... :-)

Jeg er veldig fornøyd. Syns størrelse kan være litt viktig, selv om jeg aldri ville tillagt det stor vekt. Er den for liten eller stor, så får man tilpasse sexlivet etter det.

Samboeren min er faktisk helt perfekt for meg! Han selv sier han skulle ønske han var litt større, men da hadde han faktisk blitt for stor for meg!

Så, han er HELT perfekt for meg.

adidas1365380649

Nei, jeg har ikke målt.

Ja, jeg er (svært) fornøyd.

Nei, jeg tenker ikke på å måle, men jeg tenker stadig på "den " ;-)

Faen og da.. er 18 år her og pikken min e sikkert ikke større en 13-14forbanna små cm.. men tviler på at jeg er ferdig utvokst siden jeg ikke hat skjegg,eller skikkelig farge på hårene på magen,beina og armene.. kan den fortsatt kanskje vokse ? hadde vert greit å fått 16cm.. ville det kanskje hjulpet å omskjære penis ?

Takker for alle svar..

Annonse

Faen og da.. er 18 år her og pikken min e sikkert ikke større en 13-14forbanna små cm.. men tviler på at jeg er ferdig utvokst siden jeg ikke hat skjegg,eller skikkelig farge på hårene på magen,beina og armene.. kan den fortsatt kanskje vokse ? hadde vert greit å fått 16cm.. ville det kanskje hjulpet å omskjære penis ?

Takker for alle svar..

Hvis det å omskjære penis hadde gjort den lengre, så hadde det nok vært langt mer utbredt enn det faktisk er... ;-)

Men det kan være at du ikke er utvokst verken på den ene eller andre måten ;-)

adidas1365380649

Hvis det å omskjære penis hadde gjort den lengre, så hadde det nok vært langt mer utbredt enn det faktisk er... ;-)

Men det kan være at du ikke er utvokst verken på den ene eller andre måten ;-)

hmm.. det irriterer meg.. hvor mye tror du den kan vokse på en 2år ? 2cm ?

hmm.. det irriterer meg.. hvor mye tror du den kan vokse på en 2år ? 2cm ?

Ingen aning... Men du må uansett bruke det du har på best mulig måte. De fleste jenter/kvinner setter mer pris på en mann som kan gi dama nytelse - elske på mange måter, fremfor å bare tro at det er om å gjøre å ha størst mulig utstyr.

Ingen aning... Men du må uansett bruke det du har på best mulig måte. De fleste jenter/kvinner setter mer pris på en mann som kan gi dama nytelse - elske på mange måter, fremfor å bare tro at det er om å gjøre å ha størst mulig utstyr.

Penis er slik konstruert fra naturens side at det skal "gå" fort som mulig-

ved samleie. Den følger

skjeden og vagina ved sine bevegelser.Alle nerver blir straks stimulert.Så her er det ofte snakk om sekunder -spesielt i unge år.Husk derfor å ha gode forspill og på andre måter stimulere kjæresten- det er utrolig mange måter å gjøre det på- før selve sanmleie.Penis er ingen "brekkstang" for at

kvinner skal nyte sex og

få orgasme- der er munn-tunge og fingre lettest

å bruke.

Lykke til for alle og

snakk sammen-bli fortrolige med hverandre.

Gjest nysgjerriga

Ja, jeg har målt min kjærestes penis. Den er 22 cm og jeg er svært fornøyd :)

Jeg ser at det stadig hevdes at størrelsen ikke betyr noe, men jeg fikk ikke orgasme sammen med tidligere kjærester, og deres var en god del mindre. Nå får jeg orgasme så godt som hver gang (ca 99 av hundre ganger) - så da kan jeg jo ikke klage.

Får du orgasme kun ved hjelp av penis inni deg, eller fingres du samtidig?

Annonse

Får du orgasme kun ved hjelp av penis inni deg, eller fingres du samtidig?

Er jeg kåt så trenger jeg ikke noe forspill, eller "fingring" som du kaller det. Da får jeg orgasme bare av penis. En rask runde forann speilet eller i dusjen er da deilig...

Er jeg ikke kåt på forhånd trenger jeg oppvarming først (ved at han bruker tunge eller fingre), men jeg liker ikke "fingring" samtidig med at han er inne i meg.

Jeg har blitt målt. Ikke nå, men tidligere. Jeg tilfredsstiller og vel så det.

Tror faktisk jeg har en perfekt penis.

:-)

Det er jeg sikker på at du har, bare synd at du har valgt å pynte den litt ekstra, det virker avskrekkende syns

Den er med på å gi den en ekstra dimensjon. Som stjerna på toppen av juletreet. Det blir ikke jul uten!

Sikkert nydelig!

Men om du skulle komme over andre som er like pysete som meg, går det da an å ta ut pynten midlertidig?

Eller består testen for å være deg verdig i å like julepynten?

Sikkert nydelig!

Men om du skulle komme over andre som er like pysete som meg, går det da an å ta ut pynten midlertidig?

Eller består testen for å være deg verdig i å like julepynten?

Det går fint an å ta den ut, midlertidig eller permanent, men jeg hadde ikke gjort det.

Jeg tror forresten du hadde kommet på andre tanker hvis du hadde sett den. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...