Gjest Møkka lei... Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Har vært samboer/gift i over 8 år. De siste 2-3 årene har vi stadig kranglet over at jeg mener han drikker for mye, og han mener vi har for lite sex. Noen konstruktive samtaler skjer aldri. Vi diskuterer uten at noe egentlig skjer. Han tar seg en øl eller tre ca. 5 ggr. pr. uke. Jeg har nå fått 0-toleranse overfor alkohol så lenge barna er våkne. Dette er antagelig feil av meg, men jeg kommer liksom ikke ut av det. Jeg blir både sint, irritert og direkte kvalm av at dette skjer til stadighet. Han mener at å ha sex 3-4 ggr. på mnd. er minst 3-4 ganger for lite. For meg er det meeeeer en nok. Og han har vel egentlig rett i dette også. Skulle så gjerne kunnet forandre meg, men jeg føler meg helt låst i dette mønsteret. Vi har snakket om å gå til en familierådgiver, men jeg kjenner at jeg ikke har lyst til å ta tak i dette også. Skulle ønske han kunne hatt litt "guts" og bestilt en slik time til oss. Føler at det alltid er jeg som må ta tak i alt som skal skje her i familien. Hadde det ikke vært for at vi har barn sammen, så tror jeg at jeg hadde gitt opp. Eller....jeg har kanskje egentlig gitt opp en del, og dermed er det alltid han som sier at han vil at vi skal fortsette. Det blir jo også kjempefeil. En person kan aldri klare å holde sammen et forhold uten at dette sliter veldig. Noen med noen gode råd eller kommentarer????? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168757-krangling-om-alkokhol-og-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest null-toleranse Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 En kommentar bare til din null-toleranse for alkohol mens barna er våkne. Den støtter jeg deg 100% i. Jeg har aldri drukket alkohol mens mine barn har sett på, kun en gang har en som er inngift i vår familie drukket cognac en julaften for mange år siden mens barna fortsatt var våken. Min eldste var sikkert 5-6 år da. I år har det hatt mye om rusmidler på skolen, og han kommer stadig hjem og har lært noe nytt og spør om alkohol. Det rare er at han fortsatt husker denne *onkelen* som drakk *det brune* den jula for mange år siden. Samtidig er jeg glad for at han slipper byrden med å bekymre seg om jeg drikker for mye, for i hans verden drikker jeg aldri alkohol. Han har jo aldri sett det. Jeg tror barn kan være mer engstelig enn vi tror når det gjelder ting som alkohol og røyking. Fra min egen barndom husker jeg at jeg var redd de få gangene det var folk hjemme hos oss som drakk alkohol. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168757-krangling-om-alkokhol-og-sex/#findComment-1103819 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fortsatt god jul! Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg er bare delvis enig i din nulltoleranse i forhold til alkohol. Men jeg hadde vært enig i en nulltoleranse overfor det å være synlig beruset når barna er til stede. Med synlig, mener jeg å drikke slik at man merker at man blir påvirket. Det å ta seg en øl eller et glass vin til mat f.eks, ser jeg ikke noe problem i. Det er når barna merker foreldrene blir annerledes at de reagerer ofte. I forhold til sex, så syns jeg IKKE det høres ut som mannen din har rett. Hvem er det som skal få definere hvor mange ganger som er passe i et forhold? Leste akkurat en artikkel om hyppighet av sex i forhold, i et eller annet dameblad, og der fikk jeg bekreftet min mistanke om at media framstiller det slik at alle må ha sex fem ganger i uka hvis ikke har du et dårlig sexliv. Og det er ofte jentene som sitter igjen med dårlig samvittighet fordi de ikke orker å ha sex fem ganger i uka. Hva gjør mannen din for at du skal ha lyst på sex oftere? Jeg merker selv at det som er vikigest for meg i forhold til sexlyst er det å ha overskudd og føle nærhet. Jeg får mer lyst på sex hvis jeg ikke er sliten verken fysisk eller psykisk. Og hvor sliten jeg er kommer an på mannen også det, hvor flink han er til å hjelpe meg. Som jeg skrev litt lenger opp trenger jeg også nærhet for å få opp sexlyst, og også dette er en felles oppgave i et forhold å legge til rette for nærhet. Med nærhet mener jeg fortrolige og gode samtaler med mannen, og det å bare kunne kose uten at det nødvendigvis fører til sex. Jeg må føle at han er der for meg, at vi har noe godt sammen for å kunne føle nærhet. Det er klart, jeg har jo hatt sex uten at alt det jeg har skrevet her har ligget til rette, men generelt over tid så har jeg merket hva det er som gjør at jeg kan få lyst på sex oftere. Og sex uten jeg har lyst, det er nesten umulig for meg. Det kan føre til at man begynner å føle avsky, og det gjør bare saken enda verre. Lykke til. Jeg tenkte bare gi deg et par korte og raske kommentarer, men ble litt lenger innlegg enn jeg hadde tenkt. Håper det er til nytte for deg da... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168757-krangling-om-alkokhol-og-sex/#findComment-1103861 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 En kommentar bare til din null-toleranse for alkohol mens barna er våkne. Den støtter jeg deg 100% i. Jeg har aldri drukket alkohol mens mine barn har sett på, kun en gang har en som er inngift i vår familie drukket cognac en julaften for mange år siden mens barna fortsatt var våken. Min eldste var sikkert 5-6 år da. I år har det hatt mye om rusmidler på skolen, og han kommer stadig hjem og har lært noe nytt og spør om alkohol. Det rare er at han fortsatt husker denne *onkelen* som drakk *det brune* den jula for mange år siden. Samtidig er jeg glad for at han slipper byrden med å bekymre seg om jeg drikker for mye, for i hans verden drikker jeg aldri alkohol. Han har jo aldri sett det. Jeg tror barn kan være mer engstelig enn vi tror når det gjelder ting som alkohol og røyking. Fra min egen barndom husker jeg at jeg var redd de få gangene det var folk hjemme hos oss som drakk alkohol. "Det rare er at han fortsatt husker denne *onkelen* som drakk *det brune* den jula for mange år siden. " Ikke rart han husker det som noe rart og kanskje skummelt når det bare skjedde en gang, og han sikkert merket at du ikke likte det. Ikke rart du ble redd og usikker som liten, når det skjedde på den måten du forteller om. Hvis barn blir vant med at det kan drikkes alkohol på en ordentlig måte, er det ikke så "skummelt" og tabu. Da får de i tillegg se at det skjer i ordentlige former, og ikke nødvendigvis fører til fyll. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168757-krangling-om-alkokhol-og-sex/#findComment-1104109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg vil tro at han er temmelig møkka lei også, ettersom du er etter ham på den måten du skriver. Hyppighet på sex er jo forskjellig fra par til par, men 3-4 ganger pr måned er ikke ofte. Hva er grunnen til at du ikke har lyst? Som regel kommer en inn i en dårlig sirkel, pga irritasjon, mangel på nærhet, småting som blir mer og mer viktige - og så mister en lyst og det blir verre og verre. Prøv å snakke sammen, starte litt forfra igjen. Gjøre noe begge har lyst til, bare dere, som par. Finne tilbake til nærheten, finne tilbake til det dere liker ved hverandre. Så vil dere komme inn i en bedre sirkel, og lysten vil sannsynligvis komme tilbake også-. Ofte er det sånn at for kvinner så har en lyst på sex når en har det bra, mens menn må ha sex for å ha det bra. Det er jo veldig svart-hvitt tenking, men det er noe i det. Begge parter må gi litt, slik at begge kan få litt. Møte hverandre litt på halvveien, så kan dere begge få igjen dobbelt. Mht. drikking så høres det voldsomt ut den nulltoleransen du vil ha. Med mindre det er snakk om beruset tilstand, så skjønner jeg ikke hva du hisser deg sånn opp over når han drikker en øl om barna er tilstede. Beruset foran barna blir noe helt annet, men et naturlig forhold til alkohol i begrensede mengder, og tilpasset situasjonen (les:om det er barn tilstede), er ikke noe å rope opp om, syns jeg. Tror dere har trøtnet i feil spor, begge to, og bare ser det negative. Prøv å starte igjen, snu og finne andre ting for å få samlivet på rett spor igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168757-krangling-om-alkokhol-og-sex/#findComment-1104116 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest null-toleranse Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 "Det rare er at han fortsatt husker denne *onkelen* som drakk *det brune* den jula for mange år siden. " Ikke rart han husker det som noe rart og kanskje skummelt når det bare skjedde en gang, og han sikkert merket at du ikke likte det. Ikke rart du ble redd og usikker som liten, når det skjedde på den måten du forteller om. Hvis barn blir vant med at det kan drikkes alkohol på en ordentlig måte, er det ikke så "skummelt" og tabu. Da får de i tillegg se at det skjer i ordentlige former, og ikke nødvendigvis fører til fyll. Jeg reagerte ikke på at onkelen drakk hos oss, vi er ikke fanatikere men fordi vi ikke må ha alkohol for å "kose" oss er det unaturlig for oss å drikke når det er selskapeligheter med barn til stede. Mener du at vi må begynne å drikke mer for at barna skal få et "naturlig" forhold til alkohol? Hva er et "naturlig" forhold til alkohol? Er det i det hele tatt naturlig å nyte rusmidler i barns nærvær?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168757-krangling-om-alkokhol-og-sex/#findComment-1104127 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg reagerte ikke på at onkelen drakk hos oss, vi er ikke fanatikere men fordi vi ikke må ha alkohol for å "kose" oss er det unaturlig for oss å drikke når det er selskapeligheter med barn til stede. Mener du at vi må begynne å drikke mer for at barna skal få et "naturlig" forhold til alkohol? Hva er et "naturlig" forhold til alkohol? Er det i det hele tatt naturlig å nyte rusmidler i barns nærvær?? Et naturlig forhold til alkohol er ikke å la det være noe en drikker i smug. Heller at en viser at det faktisk går veldig bra å drikke litt alkohol, uten å bli beruset eller full. At det ikke er noe en gjemmer bort, og omtrent later som om en ikke bruker. Mener ikke at en skal begynne å drikke mer, men at en ikke bør la det være noe en gjør i smug og kun når barna ikke er der, for da oppfatter de enten at det er noe hysj-hysj, som etterhvert blir spennende, eller at de lenge tror at foreldrene ikke drikker, for så å oppdage at jammen gjør de det, men de later som om de ikke gjør det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168757-krangling-om-alkokhol-og-sex/#findComment-1104140 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg er heller ikke glad i mye alkohol til daglig men det betyr ikke at jeg ikke kan drikke litt foran ungene. De store ungene mine har ikke tatt skade av å se at jeg har drukket, de er 22 og 19 år og har et helt normalt forhold til alkohol. Vi har dessuten diskutert det et par ganger fordi det har vært diskutert så mange ganger her inne Når det gjelder sex 3-4 ganger i mnd når man er i et forhold så synes jeg det er ganske sjelden. Jeg tror ikke jeg hadde orket og bodd sammen med noen som ikke hadde hatt lyst på meg mer enn det. Da hadde jeg følt meg ganske snytt for ekteskapets gleder. Men jeg vet at jeg hadde synes det var for mye med fem ganger i uka også. Man må finne en mellomting som passer begge to og så får man kanskje gi litt mer av seg selv enn det man egentlig ønsker noen ganger 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168757-krangling-om-alkokhol-og-sex/#findComment-1104142 Del på andre sider Flere delingsvalg…
psst Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hvorfor ikkr inngå et kompromiss, der dere elsker to ganger i uken mot at han kutter øl inntaket med tilsvarende frekvens. Så kan du jo øke til tre ganger uken mot at han reduserer yterligere. For egen del vil jeg heller ha sex en øl 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168757-krangling-om-alkokhol-og-sex/#findComment-1104184 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest og god jul:) Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg er heller ikke glad i mye alkohol til daglig men det betyr ikke at jeg ikke kan drikke litt foran ungene. De store ungene mine har ikke tatt skade av å se at jeg har drukket, de er 22 og 19 år og har et helt normalt forhold til alkohol. Vi har dessuten diskutert det et par ganger fordi det har vært diskutert så mange ganger her inne Når det gjelder sex 3-4 ganger i mnd når man er i et forhold så synes jeg det er ganske sjelden. Jeg tror ikke jeg hadde orket og bodd sammen med noen som ikke hadde hatt lyst på meg mer enn det. Da hadde jeg følt meg ganske snytt for ekteskapets gleder. Men jeg vet at jeg hadde synes det var for mye med fem ganger i uka også. Man må finne en mellomting som passer begge to og så får man kanskje gi litt mer av seg selv enn det man egentlig ønsker noen ganger Det kan være vanskelig å finne en mellomvei.. Vi har sex en gang i måneden, men jeg ville helst hatt det noen ganger i uken. Slitsomt og frustrerende... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168757-krangling-om-alkokhol-og-sex/#findComment-1104314 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest og god jul:) Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg er heller ikke glad i mye alkohol til daglig men det betyr ikke at jeg ikke kan drikke litt foran ungene. De store ungene mine har ikke tatt skade av å se at jeg har drukket, de er 22 og 19 år og har et helt normalt forhold til alkohol. Vi har dessuten diskutert det et par ganger fordi det har vært diskutert så mange ganger her inne Når det gjelder sex 3-4 ganger i mnd når man er i et forhold så synes jeg det er ganske sjelden. Jeg tror ikke jeg hadde orket og bodd sammen med noen som ikke hadde hatt lyst på meg mer enn det. Da hadde jeg følt meg ganske snytt for ekteskapets gleder. Men jeg vet at jeg hadde synes det var for mye med fem ganger i uka også. Man må finne en mellomting som passer begge to og så får man kanskje gi litt mer av seg selv enn det man egentlig ønsker noen ganger Det kan være vanskelig å finne en mellomvei.. Vi har sex en gang i måneden, men jeg ville helst hatt det noen ganger i uken. Slitsomt og frustrerende... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168757-krangling-om-alkokhol-og-sex/#findComment-1104315 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 En kommentar bare til din null-toleranse for alkohol mens barna er våkne. Den støtter jeg deg 100% i. Jeg har aldri drukket alkohol mens mine barn har sett på, kun en gang har en som er inngift i vår familie drukket cognac en julaften for mange år siden mens barna fortsatt var våken. Min eldste var sikkert 5-6 år da. I år har det hatt mye om rusmidler på skolen, og han kommer stadig hjem og har lært noe nytt og spør om alkohol. Det rare er at han fortsatt husker denne *onkelen* som drakk *det brune* den jula for mange år siden. Samtidig er jeg glad for at han slipper byrden med å bekymre seg om jeg drikker for mye, for i hans verden drikker jeg aldri alkohol. Han har jo aldri sett det. Jeg tror barn kan være mer engstelig enn vi tror når det gjelder ting som alkohol og røyking. Fra min egen barndom husker jeg at jeg var redd de få gangene det var folk hjemme hos oss som drakk alkohol. i det hun skriver under her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168757-krangling-om-alkokhol-og-sex/#findComment-1104438 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Et naturlig forhold til alkohol er ikke å la det være noe en drikker i smug. Heller at en viser at det faktisk går veldig bra å drikke litt alkohol, uten å bli beruset eller full. At det ikke er noe en gjemmer bort, og omtrent later som om en ikke bruker. Mener ikke at en skal begynne å drikke mer, men at en ikke bør la det være noe en gjør i smug og kun når barna ikke er der, for da oppfatter de enten at det er noe hysj-hysj, som etterhvert blir spennende, eller at de lenge tror at foreldrene ikke drikker, for så å oppdage at jammen gjør de det, men de later som om de ikke gjør det. . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168757-krangling-om-alkokhol-og-sex/#findComment-1104439 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grip Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Å drikke alkohol fem ganger pr.uke er langt utover det du trenger å finne deg i. Slå i bordet og få krukka bort fra hverdagen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168757-krangling-om-alkokhol-og-sex/#findComment-1104443 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rutangis netu Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Når en har problemer så går det ut over sexlysten, særlig for hunkjønn. Når en mann drikker flere ganger i uken, så er det ofte problemer han prøver å drukne. Selv om han hardnakket vil nekte for nettopp det. Ligger det problemer i bunnen hos dere som gjør at han drikker? Eller at du har mistet lysten på han? For dere hadde vel oftere sex før? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168757-krangling-om-alkokhol-og-sex/#findComment-1104463 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Møkka lei... Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Når en har problemer så går det ut over sexlysten, særlig for hunkjønn. Når en mann drikker flere ganger i uken, så er det ofte problemer han prøver å drukne. Selv om han hardnakket vil nekte for nettopp det. Ligger det problemer i bunnen hos dere som gjør at han drikker? Eller at du har mistet lysten på han? For dere hadde vel oftere sex før? Tror ikke det ligger problemer i bunnen. Annet enn at han nok alltid har drukket en god del. Jeg har imidlertid fått han til å reduserer forbruket betraktelig - noe han selv sier han er glad for. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168757-krangling-om-alkokhol-og-sex/#findComment-1104679 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Møkka lei... Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hvorfor ikkr inngå et kompromiss, der dere elsker to ganger i uken mot at han kutter øl inntaket med tilsvarende frekvens. Så kan du jo øke til tre ganger uken mot at han reduserer yterligere. For egen del vil jeg heller ha sex en øl Dvs. at vi skal ha sex 5 ggr. pr. uke for at han ikke skal røre alkohol???? Da tror jeg nok heller jeg flytter! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168757-krangling-om-alkokhol-og-sex/#findComment-1104680 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Møkka lei... Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg er heller ikke glad i mye alkohol til daglig men det betyr ikke at jeg ikke kan drikke litt foran ungene. De store ungene mine har ikke tatt skade av å se at jeg har drukket, de er 22 og 19 år og har et helt normalt forhold til alkohol. Vi har dessuten diskutert det et par ganger fordi det har vært diskutert så mange ganger her inne Når det gjelder sex 3-4 ganger i mnd når man er i et forhold så synes jeg det er ganske sjelden. Jeg tror ikke jeg hadde orket og bodd sammen med noen som ikke hadde hatt lyst på meg mer enn det. Da hadde jeg følt meg ganske snytt for ekteskapets gleder. Men jeg vet at jeg hadde synes det var for mye med fem ganger i uka også. Man må finne en mellomting som passer begge to og så får man kanskje gi litt mer av seg selv enn det man egentlig ønsker noen ganger Jeg mener også at et moderat og naturlig forhold til alkohol er det beste. Da tenker jeg på at man tar 1-2 øl på lørdagskvelden. Problemet er at det da er lørdagskveld ca. 5 dager i uka. I tillegg kan jeg ofte se at han har drukket 1-2 øl. Og når jeg legger merke til det (ikke lukter det, men ser det), da gjør også barna det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168757-krangling-om-alkokhol-og-sex/#findComment-1104681 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Møkka lei... Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det kan være vanskelig å finne en mellomvei.. Vi har sex en gang i måneden, men jeg ville helst hatt det noen ganger i uken. Slitsomt og frustrerende... Ja, en gang er mnd. er jo veldig sjeldent. Men jeg forstår også at 3-4 ganger pr. mnd. er lite. Ofte finner jeg ikke lysten da jeg blir skuffet over at jeg ser han har drukket... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168757-krangling-om-alkokhol-og-sex/#findComment-1104682 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Møkka lei... Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg vil tro at han er temmelig møkka lei også, ettersom du er etter ham på den måten du skriver. Hyppighet på sex er jo forskjellig fra par til par, men 3-4 ganger pr måned er ikke ofte. Hva er grunnen til at du ikke har lyst? Som regel kommer en inn i en dårlig sirkel, pga irritasjon, mangel på nærhet, småting som blir mer og mer viktige - og så mister en lyst og det blir verre og verre. Prøv å snakke sammen, starte litt forfra igjen. Gjøre noe begge har lyst til, bare dere, som par. Finne tilbake til nærheten, finne tilbake til det dere liker ved hverandre. Så vil dere komme inn i en bedre sirkel, og lysten vil sannsynligvis komme tilbake også-. Ofte er det sånn at for kvinner så har en lyst på sex når en har det bra, mens menn må ha sex for å ha det bra. Det er jo veldig svart-hvitt tenking, men det er noe i det. Begge parter må gi litt, slik at begge kan få litt. Møte hverandre litt på halvveien, så kan dere begge få igjen dobbelt. Mht. drikking så høres det voldsomt ut den nulltoleransen du vil ha. Med mindre det er snakk om beruset tilstand, så skjønner jeg ikke hva du hisser deg sånn opp over når han drikker en øl om barna er tilstede. Beruset foran barna blir noe helt annet, men et naturlig forhold til alkohol i begrensede mengder, og tilpasset situasjonen (les:om det er barn tilstede), er ikke noe å rope opp om, syns jeg. Tror dere har trøtnet i feil spor, begge to, og bare ser det negative. Prøv å starte igjen, snu og finne andre ting for å få samlivet på rett spor igjen. Jeg kan ofte se på han at han har drukket etter 1-2 øl. Da mener jeg at jeg ser det på oppførselen/hører det på stemmen. DETTE UTEN AT JEG HAR SETT ELLER KAN LUKTE DET. Dersom det kunne skjedd en kveld i uka at han tok seg 1-2 øl på f.eks. lørdagskvelden, så hadde jeg nok ikke reagert. Som du kanskje forstår så ligger det en del gamle spøkelser begravd her også. (Eks. at jeg fulgte han i seg på julaften for et par år siden ca. kl. 19 da han ikke lenger "fungerte".) Det har også vært store problemer i familieselskap med hans familie. (Ikke bare han, men flere i familien). Bl.a. har det kommet uttalelser som at: Nå kan jeg ikke snakke med mamma mer fordi ho er drita (sitat fra 11-åring). Så jeg frykter at jeg har blitt veldig overfølsom. Men ofte har det jo også vært problemer.... Med hensyn til sex, så er lysten totalt slått av da han har tatt seg et par øl foran barna. Dvs. kvelden er ødelagt med hensyn til sex. Og det blir jo ikke så mange kvelder igjen... Jeg har nok også ganske liten sexlyst - uten at jeg har klart å forstå hvorfor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168757-krangling-om-alkokhol-og-sex/#findComment-1104687 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.