Gå til innhold

Litt spesiell sex...

Anbefalte innlegg

98 % av almenheten klarer, uten å behøve og dokumentere noe som helst, at folk som driver med slikt er klin gærne!

Folks sunne dømmekraft trenger ikke eksperter å støtte seg til i dette tilfelle.

"Almuen" har tatt feil før, og uansett var det ikke det som var spørsmålet. Men det var kanskje litt vel vanskelig for deg å skjønne?

Fortsetter under...

Jeg kan ikke si slik sex virker særlig opphissende på meg heller (for å si det mildt), men det som forbauser meg litt, er at så mange her virker SÅ overrasket over hva musikeren forteller... Dere må da ha hørt om slike former for "sex" før ??

Jeg trodde alle som var nogenlunde mye på internett, en eller annen gang hadde frivillig eller ufrivillig snublet over slike perverse sider, jeg..?

Om slik sex har jeg bare èn ting å si: smør dere inn med hva dere nå enn vil, men den som prøver å bæsje på _meg_ får seg to tette og en badehette! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...