Gå til innhold

Hva mener andre om filming?

Anbefalte innlegg

Gjest filmOman

Jeg har i alle år vært tent på å filme/ta bilder mens vi holder på i senga. Min nåværende samboer har delevis vært med på moroa, men i mine tidligere forhold så skjulte jeg kameraet inne i en bokhylle. Jeg sitter på nærmere 100 scener av flere av mine tidligere kjærester, og titter titt og ofte på disse filmene. Jeg er selv veldig glad for at jeg har disse filmene, selv om vedkommende personer sikkert ikke helt hadde delt mitt syn :) Hva synes andre om å filme, eventuelt smygfilme?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168770-hva-mener-andre-om-filming/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper noen finner ut av det og denger deg!

Du er hva jeg kaller skikkelig syk.....

Jeg synes filming er helt ok så lenge de involverte er enige. men at du filmer sexpartnere som ikke vet om det er grovt ! Lurer jammen på om det er lovstridig også ? En annen ting som er helt sjokkerende er at du sitter å ser på filmene av tidligere partnere i smug. Hadde jeg vært din kjæreste og funnet ut det hadde du fått svinbank også rett på dør ! Makan !!

Annonse

Filming uten samtykke, og uten at den andre vet om det, høres sykt ut. Du må ødelegge filmene, og droppe hele greia med smugfilming! Hvis du seriøst tror det er ok, kan du ikke være helt god!

Filming er helt greit når den andre vet om det og liker det, men blir helt galt når det er snakk om at det er i det skjulte.

Ødelegg og kast filmene. Jeg hadde blitt kjempeforbanna dersom noen hadde filmet i smug, uten at jeg hadde sagt det var greit.

Gjest ikkje normal du

Du er hva jeg kaller skikkelig syk.....

Jeg synes filming er helt ok så lenge de involverte er enige. men at du filmer sexpartnere som ikke vet om det er grovt ! Lurer jammen på om det er lovstridig også ? En annen ting som er helt sjokkerende er at du sitter å ser på filmene av tidligere partnere i smug. Hadde jeg vært din kjæreste og funnet ut det hadde du fått svinbank også rett på dør ! Makan !!

håper du får deg en skikkelig smekk på pungen..syke menneske altså... håper du får skikkelig skambank engang...

hilsen en som gjerne skul gitt deg en over trynet

Gjest ryster på hodet

Det du har gjort er faktisk ulovlig. Det er ikke tillatt å ta den slags bilder uten den annens samtykke. Jeg håper jentene finner det ut og at de anmelder deg. Jeg håper også at din samboer finner ut hva slags type du er. For å gjøre slikt uten de jentenes samtykke, er utrolig respektløst og vitner om lite innlevelsesevne hos deg.

Annonse

Du skriver: "Det ingen vet har ingen vondt av."

Det sier vel sitt om din (totale mangel) på moral.

Nei, det er et godt gammelt ordtak som referer til noe så totalt ukjent for deg som reelle fakta.

I skarp kontrast står alle dine løgner. For selv om du tydligvis ikke er klar over det så har sannferdighet også med moral å gjøre.

Nei, det er et godt gammelt ordtak som referer til noe så totalt ukjent for deg som reelle fakta.

I skarp kontrast står alle dine løgner. For selv om du tydligvis ikke er klar over det så har sannferdighet også med moral å gjøre.

Slutt med bortforklaringene dine.

Du forsvarer hemmelig filming i folks soverom, og unnskylder det med at de som ikke vet de blir filmet ikke har vondt av det.

Gjest gammel røy

Det er sykt og feil å filme andre uten å spørre: særlig når de har sex!!

"Det er sykt og feil å filme andre uten å spørre(...)"

Jaha, så du spør altså besteforeldre, tanter og onkler, og den nyfødte før han/ hun blir filmet du, da? Eller som turist på en eller annen kjent severdighet, spør du da alle rundt deg om det er greit at du filmer før du setter igang kamera?

At man ikke filmer intimt samkvem med sin partner uten samtykke, er vel derimot en selvfølge.

Gjest hadde blitt rasende

"Det er sykt og feil å filme andre uten å spørre(...)"

Jaha, så du spør altså besteforeldre, tanter og onkler, og den nyfødte før han/ hun blir filmet du, da? Eller som turist på en eller annen kjent severdighet, spør du da alle rundt deg om det er greit at du filmer før du setter igang kamera?

At man ikke filmer intimt samkvem med sin partner uten samtykke, er vel derimot en selvfølge.

Jeg tror nok du forsto hva jeg mente; ikke nødvendig med det du kom med der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...