Gå til innhold

må bare spørre2

Anbefalte innlegg

Gjest nervørs 178

må bare spørre

er 19 og har hår på mage å brøst..vet det er normalt som dere skriver i gamle innlegg mn har noen av dere hørt eller forandret mening om en person pga hår??

har truffet en jente no skjønner dere..hun er 17 og eg vet ikkje ka meninger hun har om hår og slike ting..

menn idag blir jo framstillt hårløse :( så eg er litt nervøs når den tid kommer at eg må ta av meg..

noen som vet om en god metode for å bli kvitt litt hår "ikkje laser" ?? mn voks eller kremer....

håper noen jenter gidder å svare å helst skrive hvor gamle dere er...

takker for eventuelle svar..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168816-m%C3%A5-bare-sp%C3%B8rre2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

VÆR STOLT OVER HÅRET! det gjør deg til mann. Jeg synes det er sexy.

Hvis jenta ikke liker deg p.g.a håret så er hun ikke noe for deg, for du er en hårete mann! :)

Husk at vi jenter heller ikke er slik vi blir fremstilt. Du skyr vel ikke unna hvis du ser en liten ujevnhet i hennes hud eller en cellulitt...? Nei. Så da får vi håpe hun er likedan.

Men et lite råd kan jeg gi deg. Ikke vis henne at du er usikker. Ikke nevn noe om håret, og ikke prøv å skjule det. Det mest sexy med en mann er en som er sikker på seg selv.

Stå på!

Annonse

Så lenge du ikke er helt tett i tett hårete, men har litt på magen og brystet er dette bare sexy! ; ) Samboern min har det, han hadde ikke det da vi ble sammen som 18-åringer, men det har kommet etterhvert.. han er mye mere mann nå. Ser gamle bilder og da ligner han en guttunge i bar overkropp.. Så vær glad for at du har litt hår, det er sexy. ; )

Ble sammen med en med ganske mye hår da jeg var 15, husker jeg synes det var kjemperart i begynnelsen fordi jeg var vant til helt glatte bryst. men etterhvert synes jeg det var kjempedeilig.. Så kos å kose med! ; ) Så jenta di får nok ikke sjokk.. menn skal ha litt hår.. Ikke finn på å barber eller voks.. da får du pigger, det er ikke mykt og kose med som hår..

Er 23 og har siden jeg var 15 år ment at hår på gutter er mannlig og sexy. : )

Gjest nervørs 178

Voksing varer veldig kort tid (tror det vanligste er 3-4 uker). Kremer fungerer omtrent som barbering.

Jeg har rundet 30 år, og mener fortsatt at litt hår er mandig. Men må nok innrømme at hår på ryggen ikke er så sexy.

mn ved voksing vil det stikke like mye som ved barbering??

mn ved voksing vil det stikke like mye som ved barbering??

Ved barbering blir tuppene harde og vonde å ligge på, men ved voks så vokser hårene ut fra roten og blir myke og langt bedre å ta på. Det klør ikke heller.

Men hår er jo kjempefint!

Jeg er 24, mannen min har litt hår på mage og bryst, ikke veldig mye, men litt. Det hadde ikke gjort meg noe om han var helt glatt, men jeg foretrekker litt mandig hårvekst, ja.

c",)

Annonse

Det er NORMALT å ha hår på kroppen. Noen liker det og noen liker det ikke (kan ikke fatte det siste da, siden jeg elsker hårete mannfolk...).

Jeg synes ikke du skal barbere/vokse eller hva-det-nå-er-man-gjør-for å bli hårløs.

Men det er nå bare min mening da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...