Gå til innhold

ka er normalt4

Anbefalte innlegg

Gjest bare lurerre3
Skrevet

lurer bare på hvor lenge andre menn holder på når det bare er inn og ut??

eg holder vel ikkje mer enn 5-10 min når det bare er inn og ut i ett kjør..

mann 25

Skrevet

"inn og ut" bare en gang på 5-10 min.???? Da har du ett problem!!

Jeg bruker ca 1 til 2 sek pr "inn og ut" men ikke 5-6 støt i timen, puh ja da har man jaggu tålmodighet!!!!!

Skrevet

Jeg bruker ca 1 til 2 sek pr "inn og ut" men ikke 5-6 støt i timen, puh ja da har man jaggu tålmodighet!!!!!

Ja ikke no stress på denna gutten..., han har virkelig forstått at mange jenter trenger tid:-)

Skrevet

De erter deg bare. Det finnes vel ingen fasit her, noen holder i 5 sekunder, andre holder i bortimot timesvis.

Skrevet

jeg forstår spørsmålet ditt ivertfall!!

mannen min kan holde ut fra 2-5 min.

alt etter om det er lenge siden han fikk noe ;o) jeg synes faktisk at det er nok...

Skrevet

"inn og ut i ett kjør" betyr da inn og ut LITT flere ganger enn en...

*himle*

Skrevet

Jeg har aldri tatt tiden, men han kan vel holde en god stund om han ønsker. Men etter 10 min inn og ut kan det begynne å bli litt kjedelig, så snitt makstid ligger vel der sånn ca. Jeg tror likevel at han kan holde seg mye lenger, men hva er vel vitsen med det? Og da regner jeg ikke med forspillet.

Gjest nysgjerriga
Skrevet

jeg forstår spørsmålet ditt ivertfall!!

mannen min kan holde ut fra 2-5 min.

alt etter om det er lenge siden han fikk noe ;o) jeg synes faktisk at det er nok...

Har du noen glede av det, da - eller er du bare glad han er ferdig så fort?

Skrevet

Har du noen glede av det, da - eller er du bare glad han er ferdig så fort?

Que?

Hvem har sagt at jeg ligger der som en potetsekk og bare kjeder meg?

Skrevet

Que?

Hvem har sagt at jeg ligger der som en potetsekk og bare kjeder meg?

Og hvorfor kom det svaret til meg, når det skulle til tønnå? Hm, snodig. Dolspøkelse kanskje.

Gjest bare lurerre3
Skrevet

ler godt av deg altså

Skrevet

minst 20 min. med litt avbrudd p.g.a.skifting av stillinger.

Gjest gammel røy
Skrevet

minst 20 min. med litt avbrudd p.g.a.skifting av stillinger.

Ah! Noe sier meg at du er mannen for meg...

Skrevet

jeg forholder meg kunn til antall meter, så for meg er ca 350 meter nok... da er'a så sår at'a ikke orker mer uansett...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...