Gå til innhold

Jeg begynte å gråte

Anbefalte innlegg

Gjest sippeguri

Forrige dagen fingret mannen min meg. Men jeg fikk det ikke til å nå høydepunktet, og så plutselig begynte jeg å grine. Helt ut av det blå. Jeg syntes synd på ham som måtte fingre meg, men ikke fikk noe igjen for det. Jeg var helt utrøstelig en bitteliten stund.

Hva i all verden skjedde? Jeg skjønner ingenting av dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168867-jeg-begynte-%C3%A5-gr%C3%A5te/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gammel røy

Ikke uvanlig at gråten kommer under/ etter en følelsmessig utladning. Selv om du ikke følte at du nådde toppen, kan dypere "strenger" ha blitt berørt, derav gråten. Har selv opplevd noe liknende et par ganger.

Forøvrig er det vel ikke synd på mannen, regner med han nøt å fingre deg uansett? Og at du nøt stunden på tross av manglende høydepunkt?

Off topic:

Jeg er litt opptatt av at språket gir feks seksualitet gode kvaliteter. 'Fingre meg' gir negative vibber. Beklager.

Nesten til saken:

'Jeg syntes synd på ham som måtte fingre meg, men ikke fikk noe igjen for det.'

Hva mener du? Liker han ikke deg? Gir det ingen glede og nytelse å glede sin kjære? Det er i så fall trist.

Til saken:

Intime stunder med ens elskede betyr å kle av seg mer enn klærne.

Øh? De aller fleste menn elsker å fingre, selv om kvinnen ikke får orgasme av det.

Og det er helt normalt plutselig å bli på gråten, ikke fordi du synes synd på ham, men det er nok noe som skjer med hormoner og følelser og sånt. Har opplevd det selv også til tider.

Gjest sippeguri

Off topic:

Jeg er litt opptatt av at språket gir feks seksualitet gode kvaliteter. 'Fingre meg' gir negative vibber. Beklager.

Nesten til saken:

Hva mener du? Liker han ikke deg? Gir det ingen glede og nytelse å glede sin kjære? Det er i så fall trist.

Til saken:

Det er klart at det ikke er synd på ham, men det syntes jeg jo akkurat da.. at jeg ikke var flink nok nesten. Og han ble lei seg fordi jeg var lei meg, for han trodde alt var bare fint helt til jeg begynte å grine.

Annonse

Icora Panter

Det hender hormonene tar litt av i slike situasjoner og sikkert derfor du plutselig begynte å gråte uten at du på en måte ville :)

jeg kan plutselig bli litt forbanna om det ikke blir som jeg hadde tenkt. Men ikke på han, men meg seg selv.

Han begynner bare å le av meg når jeg blir irritert ;) Ler selv ettepå..

Sjelden det skjer heldigvis :)

Off topic:

Nesten til saken:

Til saken:

Helt enig: Når jeg hører det utrykket, tenker jeg på sånne halvlurvete situasjoner på fjortisfest.

*urk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...