Gå til innhold

Åpning av lenker

Anbefalte innlegg

Skrevet

til IE6 har tidligere gått greit bare ved å klikke på dem. Nå må de kopieres og limes inn i adressefeltet.

Hva kan grunnen være?

Skrevet

Hvor befinner disse linkene seg?

Flere steder, mener jeg å huske, og i hvert fall i e-mail.

Skrevet

Flere steder, mener jeg å huske, og i hvert fall i e-mail.

Ser linkene "klikkbare" ut (typisk blå og understreket)? I så fall høres det ut som en bug i enten IE eller Windows. Jeg vet hva som antakelig er feil (DDE-forespørsler sendes ikke riktig sted, evt mottas ikke riktig av mottakerprogrammet), men jeg vet dessverre ikke hvordan du kan fikse det.

Skrevet

Ser linkene "klikkbare" ut (typisk blå og understreket)? I så fall høres det ut som en bug i enten IE eller Windows. Jeg vet hva som antakelig er feil (DDE-forespørsler sendes ikke riktig sted, evt mottas ikke riktig av mottakerprogrammet), men jeg vet dessverre ikke hvordan du kan fikse det.

Ja, linkene har normalt utseende.En sjelden gang (kanskje 1 av 30 eller så) åpnes de ved klikking.

Takk for svar.

• 3 uker senere...
Skrevet

Til info, så ble problemet løst ved at jeg kjørte Ad-Aware og Spybot, noe jeg jo burde ha gjort straks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...