Gå til innhold

Endelig kom han..

Anbefalte innlegg

Gjest Jeeg er meg

Kjæresten min har hatt problemer i flere år med at han ikke har kommet mens han har hatt samleie. Han har hatt noen jenter før meg, og det har vært et gjennomgående problem. Han har hele tiden sagt: "Den dagen det går for meg, kommer jeg til å føle meg som en Mann". Jeg skjønner dette godt. Vi har vært sammen noen måneder nå, og temaet har ikke vært nevnt, fordi jeg har sagt: "Ta den tiden du trenger, bli trygg på meg, så skjer det når det skjer". Vi har, tross alt, hatt god sex hele veien, selv om noe har manglet.

I forrige uke hadde han utløsning uten at han merket det. Jeg merket det først etterpå, da det var sæd på lakenet. Han hadde overhode ikke merket selv at han hadde utløsning.

Har tenkt litt på dette, men vi har ikke snakket så mye om det.

Igår møttes vi igjen, vi hadde ikke sett hverandre på en uke.

Han var kåt og da han tok meg bakfra, så kom han!!Helt utrolig følelse for oss begge. Han hadde en deilig orgasme.

Hvorfor han kom nå, første gang på mange år, og første gang i en jente, hadde han ikke svar på. Vi snakket ikke så mye om det heller.

Men nå har jeg begynt å grue meg til neste gang vi skal ha sex..tenk om han ikke kommer da..kommer til å ha skikkelig skyldfølelse da. Hva kan jeg gjøre for at han fortsatt skal ha det bra og komme i meg?

Ikke at DET er så viktig, men det er viktig for han, uten at jeg har noen grunn til å tro at dette kommer til å overskygge nytelsen ved å ha sex.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168929-endelig-kom-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...