Gå til innhold

Nettopp tatt angrepille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk ingen slike bivirkninger, men fikk en kraftig blødning (det er normalt), og eggløsning / mens / syklus var uregelmessig noen måneder etterpå.

Vær obs på dette, bruk helt sikkker prevensjon, da du ikke aner når de neste eggløsningene kommer, selv om første mens er regelmessig kan de neste være litt hulter til bulter.

Jeg hadde ingen bivirkninger, men angrepillen funket ikke på meg... ble gravid jeg, selv om jeg tok de bare 6 timer etter samleiet. Derfor; uteblir menstruasjonen så ta en graviditetstest. Står på pakningsvedlegget hvor lenge du bør vente før du tar den... Lykke til

Annonse

Gjest lille rosinen

Jeg hadde ingen bivirkninger, men angrepillen funket ikke på meg... ble gravid jeg, selv om jeg tok de bare 6 timer etter samleiet. Derfor; uteblir menstruasjonen så ta en graviditetstest. Står på pakningsvedlegget hvor lenge du bør vente før du tar den... Lykke til

Har allerede fått mensen jeg :-)

Jeg merket ingen bivirkninger i forhold til angrepillen, hvis det ikke er den som har gjort at jeg fikk mensen nå. Men det tror jeg egentlig ikke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...