Gjest Hannemt Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg klarer ikke med min beste evne å få katastrofen ut av mitt hode! FOR en tragedie, og nesten halvparten av de døde så langt er barn! Det er bare helt ufattelig. Her sitter jeg trygt og godt i mitt hjem og ser utover store deler av Larvik og Stavern og tenker at hadde dette skjedd her, så hadde så mange mennesker vært døde at jeg hadde ikke truffet ett eneste menneske i Larviks gater, ei heller i halve Sandefjord.... Ikke ett eneste barn hadde møtt på skole eller i barnehage på mandag, ikke ett menneske hadde gått på jobb på mandag i en hel by! Og dobbelt så mange forventes omkommet pga. epedimier.... Ja katastrofen er så formidabel at vi klarer nok ikke å ta dette inn på oss og forstå dette skikkelig... Men mitt lille bidrag i denne katastrofen er at inntekten første arbeidsdag over nyttår kommer i sin helhet tilgode til Redd Barna. Jeg oppfordrer også brukerne av dette forumet til å gjøre det samme!! Disse menneskene MÅ få hjelp, og jeg synes at vi som sitter nokså godt i det må hjelpe så langt vi klarer. Mvh Hanne M. Thomassen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168945-katastrofen-i-asia/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prillaguri Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 jeg er så enig med deg! jeg har allerede gitt en sum. det er så UFATTELIG tragisk- det er så sykt mye sorg og lidelser. jeg har grått så mye og orker ikke se flere nyhetssendinger. alikevel må jeg se. leser på vg nett om enkeltskjebnene som er ramma. STAKKARS MENNESKER! og stakkars stakkars små barn som var på drømme-ferien.og stakkars innfødte som har mistet alt. nei dette her er bare for jævlig. det blir ingen god nyttårsaften her i gården. jeg klarer ikke være glad. kommer til å grine som en foss når rakettene suser. "godt nyttår?" får jammen meg håpe det blir så få raketter som mulig og at pengene istedet går til de som så desperat trenger all hjelp nå. stakkars de som har mistet dem de elsker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168945-katastrofen-i-asia/#findComment-1107048 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.