Gå til innhold

Sexy undertøy

Anbefalte innlegg

Gjest sur kjerring

Er det bare jeg som ikke synes det er noe stas å få såkalt "sexy undertøy"?

Nå har det vært jul igjen, og igjen dette forbaskete undertøyet som alle sier kvinner vil ha til jul.

Vil ikke det, jeg! Synes for det første ikke sexy undertøy er noe for meg. Fasongen min er ikke verken langbent eller slank, det tyter ut både her og der. Ikke er g-streng noe jeg vil ha, heller, takk, jeg føler meg ikke sexy når jeg har ubehagelige klær innerst.

Jeg har en mye mer nøktern stil og smak når det gjelder undertøy. Den har jeg hatt i mange år og er fornøyd med den. For meg er det sexy å være "velkledd" - ikke nødvendigvis dermed påkledd. Jeg trives best i og kler en enkel stil.

Da er det ikke morsomt å få sexy undertøy til jul! Det får meg til å føle to ting:

1) Dette er en julegave til ham selv, ikke til meg. Det er _han_ som ønsker seg dette her.

2) Han har vært med på å kle av meg i så mange år nå at han burde vite hva jeg liker best nærmest kroppen. Så enten aner han ikke hva jeg egentlig liker og trives i (og hva betyr _jeg_, som er inne undertøyet, for ham da, egentlig?) Eller så er han misfornøyd med det jeg bruker og gir meg det han ønsker jeg skal ha.

Jeg vil helst føle meg vel. Og sexy. Det undertøyet han kommer med, gjør ingen av delene.

Jeg ville ha følt meg mye mer sexy og glad om jeg hadde fått slikt undertøy som jeg faktisk bruker. Da hadde jeg følt at han liker meg som jeg er, og det ville jeg blitt tent av! (Nå er det nærmest turn-off her i heimen)

Hvordan skal jeg ta det? Ikke tale om at jeg bruker det jeg fikk - i år igjen.

Men jeg vurderer sterkt å gi ham en pakke kondomer ved neste anledning. F.eks. noen som er et nummer for store. Da kan jeg jo bare svare at "jeg kjøpte dem jeg synes du er mest sexy i, jeg, kjære!"

Er jeg bare en

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168959-sexy-undert%C3%B8y/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• carma

5

• psst

3

• Babette

2

• Kvinna

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Boltitten

Han gir deg et undertøyet han selv syns er sexy. Jeg tror du ville føle deg sexy om du kledde deg slik han liker. Ikke vær steil på akkurat det DU liker. Når du skal være sexy, hjelper det jo ikke stort om DU syns du er sexy i lange underbukser sålenge han syns det er "turnoff"... Vis deg fram i det han liker. Kroppen din liker han jo allerede, vet at han kjøper lekkert undertøy til deg. Prøv å ikke være så tilknappet, gi ham noe av det han vil ha også....... PRØV!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168959-sexy-undert%C3%B8y/#findComment-1105622
Del på andre sider

Gjest Skjønner, men anonym nå

Nei du er slettes ingen drittkjerring. Det er han som ikke hører eller ser noe som helst. Jeg mener - hva du ønsker og liker.

Han må da vel ha snappet opp noe i løpet av alle de årene du beskriver dere har vært sammen. Vel nei, det er ikke alltid slik gitt.

JEG skjønner akkurat hvordan du har det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168959-sexy-undert%C3%B8y/#findComment-1105623
Del på andre sider

Kan du ikke bare bruke det innimellom for å glede han da? Du bør jo ikke bruke det hele dagen, men kanskje bare på kvelden dersom dere skal kose litt?

Men til syvende og sist er det jo du som bestemmer. Han bør da også respektere at dette er ikke noe du vil ha.

Selv hadde jeg blitt kjempeglad...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168959-sexy-undert%C3%B8y/#findComment-1105724
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hva du mener, dersom det er slik at dette undertøyet ikke kler deg (tingbuler ut eller ikke ser pent ut på).

Dersom det bare er stoffet, eller stilen som ikke passer, ville jeg ha brukt det for å tenne mannen min. Slik gjør en da for den en elsker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168959-sexy-undert%C3%B8y/#findComment-1105753
Del på andre sider

Hvorfor ikke takke og bukke, vær litt posetiv.

Du kan jo bruke det av og til når dere skal elske. Det verste du gjør er å kritisere han for at han har kjøpt sexy undertøy til deg, det kan ta fra han all tenning. Vil du ikke at han skal ha lyst på deg. Det er ikke så enkelt å gå i butikkene å kjøpe slikt undertøy.Jeg har kjøpt fint undertøy mange ganger, men så er jeg i den situasjon at kjæresten min liker å gå kledd sexy/pent fra innerst til ytterst.

Menn liker å se sin kjære i litt sexy undertøy, det er rart hvor det kan være med å "sprite" opp sex livet

Men for all del, det er jo du som bestemmer hva du skal ha på deg, .

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168959-sexy-undert%C3%B8y/#findComment-1105755
Del på andre sider

Gjest sur kjerring

Han gir deg et undertøyet han selv syns er sexy. Jeg tror du ville føle deg sexy om du kledde deg slik han liker. Ikke vær steil på akkurat det DU liker. Når du skal være sexy, hjelper det jo ikke stort om DU syns du er sexy i lange underbukser sålenge han syns det er "turnoff"... Vis deg fram i det han liker. Kroppen din liker han jo allerede, vet at han kjøper lekkert undertøy til deg. Prøv å ikke være så tilknappet, gi ham noe av det han vil ha også....... PRØV!

Har prøvd. Undertøyet er en absolutt turnoff. For meg. Jeg føler at han ikke liker _meg_, men prøver gjøre meg til noe jeg ikke er. Jeg føler det er skuespill, og akkurat i dette forholdet er skuespill ikke det jeg vil gjøre.

Til alle som mener _jeg_ bør gjøre dette for å glede _ham_ - tenk om _han_ kunne la være å forvente dette fra meg - for å glede _meg_? Eller kan man ikke vente slikt av menn?

Jeg må jo også si at dersom han virkelig må kle meg opp - eller kle meg ut - til noe som definitivt ikke er meg - for å tenne på meg - så er vel sannheten den at det ikke er meg han vil ha - men "noe" annet -

Jeg skal være ærlig nok til å si at han ikke er noen perfekt mann eller elsker, han heller. Kanskje jeg skal begynne med å gi ham hint om det som kunne tenne meg mer ved ham? Ta skjegget, for eksempel?

Nei, jeg føler dette er et signal om at det ikke er meg han vil ha - men "noe" annet. Og skal vi først leke - så er ikke han den jeg vil leke med. Det forholdet jeg vil ha til min mann, er annerledes.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168959-sexy-undert%C3%B8y/#findComment-1105760
Del på andre sider

Gjest den ekte noor

Har prøvd. Undertøyet er en absolutt turnoff. For meg. Jeg føler at han ikke liker _meg_, men prøver gjøre meg til noe jeg ikke er. Jeg føler det er skuespill, og akkurat i dette forholdet er skuespill ikke det jeg vil gjøre.

Til alle som mener _jeg_ bør gjøre dette for å glede _ham_ - tenk om _han_ kunne la være å forvente dette fra meg - for å glede _meg_? Eller kan man ikke vente slikt av menn?

Jeg må jo også si at dersom han virkelig må kle meg opp - eller kle meg ut - til noe som definitivt ikke er meg - for å tenne på meg - så er vel sannheten den at det ikke er meg han vil ha - men "noe" annet -

Jeg skal være ærlig nok til å si at han ikke er noen perfekt mann eller elsker, han heller. Kanskje jeg skal begynne med å gi ham hint om det som kunne tenne meg mer ved ham? Ta skjegget, for eksempel?

Nei, jeg føler dette er et signal om at det ikke er meg han vil ha - men "noe" annet. Og skal vi først leke - så er ikke han den jeg vil leke med. Det forholdet jeg vil ha til min mann, er annerledes.

Det er det kanskje ikke bare undertøyet det er noe galt med, men hele forholdet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168959-sexy-undert%C3%B8y/#findComment-1105762
Del på andre sider

Wow... det høres kanskje ut som om dere har litt større issues enn bare undertøy...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168959-sexy-undert%C3%B8y/#findComment-1105766
Del på andre sider

Gjest Persille

"Og skal vi først leke - så er ikke han den jeg vil leke med. Det forholdet jeg vil ha til min mann, er annerledes."

Hvem skal du leke med da? Skal du være utro? Og ikke minst - hvem vil du at han skal leke med om det ikke er deg? Skal man holde sammen livet ut må man prøve å leke litt innimellom...

Det er relativt normalt at man vil se det man elsker pakket pent inn... Om mannen min hver eneste kveld hadde kommet og lagt seg i slitte, hullete dovremakko eller noe i den stilen - hadde det ikke vært særlig spennende i lengden. Og da spiller det ingen rolle om jeg er glad i ham og tenner på ham, han gjør jo ingenting for å prøve og tenne meg?

Og jeg synes faktisk du skal gjøre som de andre sier her - gi det en sjanse. Hadde han foreslått noe som påførte deg smerte, var ekkelt eller "unormalt" - greit nok, men han vil bare se deg i lekkert undertøy. Det koster deg svært lite å gi det en sjanse, men betyr antaglig veldig mye for ham.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168959-sexy-undert%C3%B8y/#findComment-1105776
Del på andre sider

Enten har denne gaven provosert deg skikkelig, eller så har dere andre og betydelig større problemer i forholdet.

Han har gitt deg en gave han tror du blir glad for, og du svarer med å tenke nedrakkende tanker om ham? Skjønner ikke at du kan være så hjerteløs.

Så siden du spør: Ja, jeg tror du er ei sur kjerring.

Han hadde neppe gitt deg slikt undertøy om han ikke likte kroppen din.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168959-sexy-undert%C3%B8y/#findComment-1105786
Del på andre sider

Annonse

Gjest sur kjerring

"Og skal vi først leke - så er ikke han den jeg vil leke med. Det forholdet jeg vil ha til min mann, er annerledes."

Hvem skal du leke med da? Skal du være utro? Og ikke minst - hvem vil du at han skal leke med om det ikke er deg? Skal man holde sammen livet ut må man prøve å leke litt innimellom...

Det er relativt normalt at man vil se det man elsker pakket pent inn... Om mannen min hver eneste kveld hadde kommet og lagt seg i slitte, hullete dovremakko eller noe i den stilen - hadde det ikke vært særlig spennende i lengden. Og da spiller det ingen rolle om jeg er glad i ham og tenner på ham, han gjør jo ingenting for å prøve og tenne meg?

Og jeg synes faktisk du skal gjøre som de andre sier her - gi det en sjanse. Hadde han foreslått noe som påførte deg smerte, var ekkelt eller "unormalt" - greit nok, men han vil bare se deg i lekkert undertøy. Det koster deg svært lite å gi det en sjanse, men betyr antaglig veldig mye for ham.

Ja, men det er jo nettopp dette at dette betyr så mye for ham, som provoserer og sårer meg!

Jeg har ok undertøy, ikke noe slitt dovremakko her. Jeg er ikke og har aldri vært den typen som han nå har kjøpt undertøy til. Det er ikke min stil i det hele tatt!

Selvølgelig er det sårende på selveste julaften å få beskjed om at mitt valg av undertøy ikke er det han tenner på! Skulle sitte der i familiekretsen og takke smilende og gjerne litt sexy over å få noe slikt fra ham.

Men det er klart - jeg kan jo kjøpe inn trange, ettersittende boksershorts til ham, jeg også - selv om han trives best i vide boxere. I det hele tatt kjøpe inn slikt undertøy som _jeg_ synes ser sexy ut - i reklamen. Nå har ikke han slik kropp som han i reklamen, han heller, men...

Det som sårer meg, er at jeg opplever det som om han signaliserer at han ønsker forandring, _ikke_ er fornøyd med mitt undertøyvalg. Eller at han signaliserer at han faktisk ikke har sett hva jeg pleier kle meg i...og trives i, føler meg kvinnelig og sexy i.

Og for at jeg skal føle meg sexy og ha lyst, må jeg faktisk føle meg likt som jeg er. Etter så mange år, føler jeg det som en kalddusj at jeg framdeles ikke blir sett av ham slik jeg er, som jeg er, men altså slik - i blonder. Han ser en annen enn den jeg er. Slik føler jeg det.

Kanskje han ville føle det smigrende om jeg kjøpte ham undertøyet til den sexy modellen med sixpack - kanskje ville han da tro at jeg synes han ser ut som modellen.

Sannheten er jo at jeg ikke gjør det. Jeg ser ham som han er - og elsker ham slik. Og ønsker ikke kle ham opp som den modellen, for da vil han se latterlig ut.

Jeg føler meg latterlig i dette undertøyet, som, på toppen av alt, er for lite. Er det virkelig ingen som forstår at å føle seg latterlig er det dårligste utgangspunktet for lek og sex som finnes kan? Da hjelper det ikke hva _han_ synes - _jeg_ føler meg latterlig. Og det er turnoff. For meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168959-sexy-undert%C3%B8y/#findComment-1105805
Del på andre sider

Det er sikkert vanskelig nok for ham å gi deg undertøy han tror du kan komme til å avise. Når du i tillegg gjør det da er det som å gi han et slag i annsiktet. Er det det du har lyst til?

Kanskje dere bør sette dere ned og snakke om hva dere liker og ikke liker rundt det "seksuelle"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168959-sexy-undert%C3%B8y/#findComment-1105811
Del på andre sider

Gjest Persille

Ja, men det er jo nettopp dette at dette betyr så mye for ham, som provoserer og sårer meg!

Jeg har ok undertøy, ikke noe slitt dovremakko her. Jeg er ikke og har aldri vært den typen som han nå har kjøpt undertøy til. Det er ikke min stil i det hele tatt!

Selvølgelig er det sårende på selveste julaften å få beskjed om at mitt valg av undertøy ikke er det han tenner på! Skulle sitte der i familiekretsen og takke smilende og gjerne litt sexy over å få noe slikt fra ham.

Men det er klart - jeg kan jo kjøpe inn trange, ettersittende boksershorts til ham, jeg også - selv om han trives best i vide boxere. I det hele tatt kjøpe inn slikt undertøy som _jeg_ synes ser sexy ut - i reklamen. Nå har ikke han slik kropp som han i reklamen, han heller, men...

Det som sårer meg, er at jeg opplever det som om han signaliserer at han ønsker forandring, _ikke_ er fornøyd med mitt undertøyvalg. Eller at han signaliserer at han faktisk ikke har sett hva jeg pleier kle meg i...og trives i, føler meg kvinnelig og sexy i.

Og for at jeg skal føle meg sexy og ha lyst, må jeg faktisk føle meg likt som jeg er. Etter så mange år, føler jeg det som en kalddusj at jeg framdeles ikke blir sett av ham slik jeg er, som jeg er, men altså slik - i blonder. Han ser en annen enn den jeg er. Slik føler jeg det.

Kanskje han ville føle det smigrende om jeg kjøpte ham undertøyet til den sexy modellen med sixpack - kanskje ville han da tro at jeg synes han ser ut som modellen.

Sannheten er jo at jeg ikke gjør det. Jeg ser ham som han er - og elsker ham slik. Og ønsker ikke kle ham opp som den modellen, for da vil han se latterlig ut.

Jeg føler meg latterlig i dette undertøyet, som, på toppen av alt, er for lite. Er det virkelig ingen som forstår at å føle seg latterlig er det dårligste utgangspunktet for lek og sex som finnes kan? Da hjelper det ikke hva _han_ synes - _jeg_ føler meg latterlig. Og det er turnoff. For meg.

Problemet her er jo at du får alt til å handle om deg. Det gjør ikke alltid det. De aller fleste ting vi gjør utseendemessig er jo for å tilfredsstille andre? Du ville ikke tatt på deg noe du syntes var kjempefint - men som du visste at "alle andre" ville synes var helt fordferdelig?

Uansett mener jeg du kan iføre deg dette en gang for å tilfredsstille ham. Du må jo ta det av for å gjennomføre et samleie likevel? Og er det feil str, er det bare å bytte det. Jeg lurer på om du hadde sagt det samme om det var en kjole? Om han hadde kjøpt en kjole til deg som HAN synes var kjempeflott, og synes var fantastisk på deg, ville du brukt den da? Selv om du ikke likte den?

Det jeg egentlig stilte spørsmål ved var hvem du skulle leke med om det ikke var mannen din?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168959-sexy-undert%C3%B8y/#findComment-1105813
Del på andre sider

Men hva sier HAN om dette når du tar det opp med han?

Jeg synes din passiv-aggressive plan om å kjøpe undertøy til han, somhan ikke liker, er litt unyttig.

Jeg tror kanskje han har gått i butikker, sett noe fint (kanskje noe det har vært reklame for), kanskje noe dyrt, og gått for det.

Hvis du ikke har fortalt han det på en hyggelig måte, at dette ikke får deg til å føle deg fin, tvert i mot, er det jo slett ikke sikkert

han skjønner det! År etter år, og ingen tilbakemelding. Hvordan skal han vite at det er helt feil???

Ta med gubben og undertøyet, og bytt til noe dere kan leve med begge to...og ønsk deg smykker neste år!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168959-sexy-undert%C3%B8y/#findComment-1105824
Del på andre sider

Gjest den ekte noor

Jeg synes din passiv-aggressive plan om å kjøpe undertøy til han, somhan ikke liker, er litt unyttig.

Jeg tror kanskje han har gått i butikker, sett noe fint (kanskje noe det har vært reklame for), kanskje noe dyrt, og gått for det.

Hvis du ikke har fortalt han det på en hyggelig måte, at dette ikke får deg til å føle deg fin, tvert i mot, er det jo slett ikke sikkert

han skjønner det! År etter år, og ingen tilbakemelding. Hvordan skal han vite at det er helt feil???

Ta med gubben og undertøyet, og bytt til noe dere kan leve med begge to...og ønsk deg smykker neste år!

Og man må også ta med at det ikke alltid er lett for mannfolk å handle undertøy, spesielt ikke når fruen ikke har sagt hva hun liker og hvilken størrelse hun har...

Har jobbet i undertøysavd på en butikk og opplevde mye snedig der:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168959-sexy-undert%C3%B8y/#findComment-1105831
Del på andre sider

Så hvis man får en gave i en helt annen stil enn man vanligvis bruker, skal man tolke det som om giveren er misfornøyd med det man ellers bruker? Gjelder dette også for smykker, parfyme og vanlige klær?

Har du hørt om å tenke positivt?

Det eneste jeg kan forstå av din frustrasjon, er at du er misfornøyd med kroppen din, og at du på en måte blir veldig konfrontert med dens mangler når du prøver dette undertøyet.

Men for guds skyld - la nå ikke dette gå ut over mannen din.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168959-sexy-undert%C3%B8y/#findComment-1105838
Del på andre sider

Gjest sur kjerring

Jeg har sagt fra - men han "hører" ikke. Jeg er ikke verken blondeundertøy, eller smykkeperson. Så når han ikke har skjønt det - eller signaliserer at han ønsker seg noe annet enn jeg er - hva sier det da?

Og - jeg har ikke noen passiv-aggressiv plan her. Men oppfatter det som at "stakkars menn, best å spille etter det de legger opp til" og "han kan bli lei seg, stakkars!" - hva med mine følelser,da?? Jeg re jo lei meg - så det er bare mitt problem,det da. Vi må for all del skåne følelsene hans?

Det kan jo tenkes jeg også har fantasier han ikke ønsker eller kan oppfylle - skal jeg gi ham gaver som forteller ham det, tro?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168959-sexy-undert%C3%B8y/#findComment-1105873
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...