Gå til innhold

Sexy undertøy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• carma

5

• psst

3

• Babette

2

• Kvinna

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest sur kjerring

Ja du høres ut som en sur kjerring.

Hvis mannen din er en som må ha det inn med teskje, så forklar han det i klartekst :) Dere må begjynne å prate sammmen

Klarteksten fikk han forrige gang. Så det er når han gjentar "bediften" likevel at jeg blir opprørt og urolig.

Hva kommer det av at han ikke hørte hva jeg sa forrige gang? Og siden dette tydelig er både sårt og viktig for meg - burde han ikke da, i hvert fall, latt være?

Nei, her fryker jeg at han er på vei mot andre "jaktmarker" der man bruker slikt undertøy som jeg fikk. Det er ikke lenger meg han gir gaver til, men egne fantasier, frykter jeg.

Klarteksten fikk han forrige gang. Så det er når han gjentar "bediften" likevel at jeg blir opprørt og urolig.

Hva kommer det av at han ikke hørte hva jeg sa forrige gang? Og siden dette tydelig er både sårt og viktig for meg - burde han ikke da, i hvert fall, latt være?

Nei, her fryker jeg at han er på vei mot andre "jaktmarker" der man bruker slikt undertøy som jeg fikk. Det er ikke lenger meg han gir gaver til, men egne fantasier, frykter jeg.

"Klarteksten fikk han forrige gang. Så det er når han gjentar "bediften" likevel at jeg blir opprørt og urolig."

Litt lenger nede i tråden skrev du dette:

"Jeg har jo snakket med ham, men kanskje forsiktig, da. Er redd for å slippe katta ut av sekken (...)"

Det er ganske stor forskjell på å si det til han i klartekst og å snakke forsiktig med frykt for å slippe katta ut av sekken.

Jeg tror du lager dette problemet og trives med det... Og da fremstår du som en "sur kjerring", ja.

petter smart

Er ikke litt av poenget med et forhold at man ofrer noe for den andre og prøver å gjøre denne glad/fornøyd.

Hvor stort problem kan det være å ha på seg litt sexy undertøy den korte stunden dere har sex?

Du virker totalt uvillig til å ofre noe som helst eller inngå noe kompromiss.

Du tar alt som en kritikk av deg. Forandring fryder heter det. Og her er det kun snakk om forandring for en kort stund.

Sexy undertøy er sjelden komfortabelt, men brukes heller ikke til vanlig.

Hadde du tent på han dersom han brukte gamle slitte boxere? Det må jo være hans rett å gå med de klærne han vil.

Du er ei sur kjerring som verken fortjener gaver eller en mann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...