Gjest menfortsattvondt Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Nå rett før jul ble det endelig slutt med dama. Jeg sier endelig fordi forholdet, som varte i nesten to år, har vært alt for komplisert. Det gikk vel egentlig greit helt til i sommer. Vi hadde våre diskusjoner og uenigheter, men ikke mer enn normalt og jeg begynte for alvor å tro at dette var dama jeg skulle dele resten av livet mitt med. Hun ga også uttrykk for det samme. Men i sommer gjorde hun det slutt med meg som lyn fra klar himmel. Etter noen måneder fant vi tilbake til hverandre igjen, men da startet virkelig problemene. Først fant jeg ut (hun fortalte det ikke) at hun hadde hatt en kjæreste i sommer (som er 40 år - dama er 26). Mye tydet på at hun gjorde det slutt med meg pga. han og når jeg konfronterte henne med det var hun lite villig til å legge kortene på bordet. I det hele tatt har hun i høst oppført seg på en måte som har gjort at jeg ikke klarte å bli trygg på henne igjen. Det har vært en slitsom høst for innerst inne elsker jeg denne jenta mer enn alt og jeg er villig til å gjøre nesten hva som helst for å få det til å fungere. Jeg følte jeg svelget kamel på kamel i høst, men etterhvert ble kamelene for store. Mye av grunnen er nok at hun ikke har vært så sikker på om jeg virkelig er "mannen i hennes liv" lenger. Derfor har hun oppført seg noe "halvhjertet" mot meg, og det har jeg reagert på. Dette har ført til en ond spiral med enda mer usikkerhet, krangler osv. Etterhvert stoppet hun å prioritere meg i livet sitt, noe som medførte at vi så hverandre maks en gang i uka, selv om jeg ville mer. Da sa jeg at nok er nok: Enten må du forandre innstilling til forholdet slik at du har tid til meg og gjør meg trygg på deg igjen. Eller så må vi bare kutte ut. Hun valgte det siste... På en måte er det en lettelse å bli kvitt alle problemene, men likevel gjør det utrolig vondt. Jeg ser på det som et personlig nederlag at hun ikke ville kjempe for å beholde meg. Nå savner jeg henne noe enormt, og til min store overraskelse reagerer jeg veldig likt som jeg gjorde da hun dumpet meg i sommer. Hva skal jeg gjøre? Jeg sliter nå - igjen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168960-endelig-slutt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest been there Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 klart føles det som et personlig nederlag..tror eg de fleste gjør når de blir dumpet.. mn allikavel mener eg at dette va det rette for deg.. er veldig tungt å leve med en du er usikker på..har gjort det eg og og skal aldrig gjøre det igjen... så trøst deg med det at du vil få det bedre og at følelsenen etterhvert vil dempe seg og at du vil snart treffe en ny en som du garantert vil få det finere med Mhv en som har vert igjennom det samme 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168960-endelig-slutt/#findComment-1105638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lotus7 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg kjenner følelsen ja. Men det er verre å leve usikker i et forhold,for slik kan du gå i flere år og det bare spiser på seg.En ond sirkel som du sier. Nå har du ihvertfall muligheten til å klare å bygge deg opp igjen,før den usikkerheten fikk ødelagt for mye. Det gjør vondt nå,men det er ikke rart,det er ennå et veldig ferskt brudd. Jeg tror nok at du på sikt vil se mer og mer at det ville vært mer smertefullt å blitt i et slikt forhold. For slik ser jeg det:Det var du som satte grenser,og det er bra at du gjorde.Det var det rette å gjøre mener nå jeg ihvertfall. Håper du klarer å se at du faktisk gjorde noe bra for deg selv ved å gjøre det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/168960-endelig-slutt/#findComment-1105664 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.