Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har siden en spontanabort i august 04 hatt murrende ubehag ( ikke sterke smerter) i underlivet, ved livmorens plassering. utflod har til nå vært normal, men i det siste harjeg hatt brun utflod. Menstruasjone min er igang men mye kraftigere enn før graviditet. Har vært til gyn us hos fastlege, men han kunne ikke se noe galt, Bortsett fra at livmortappen var blodrik. Er ikke gravid har ikke hatt feber siden august, men "hetetokter". Hva kan dette komme av? Prøver å bli gravid igjen, uten resultat. Stoppet med p- pillen i desember 03, når er det aktuelt for meg med utredning for barnløshet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169017-ubehag-i-underliv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Dine hetetokter har neppe noe med underlivet/hormonbalansen å gjøre i og med at du har regelmessige menstruasjoner. Jeg går ut fra at din lege har sjekket deg for infeksjon? Brun utflod kan komme fra en ’blodrik’ livmorhalsen som ikke betyr noe for å bli gravid.

Du bør ha tålmodighet litt enda, men er det ikke skjedd noe ett år etter aborten, kan du søke lege.

Lykke til, vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169017-ubehag-i-underliv/#findComment-1109185
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...