solsikker Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Hei! Jeg vet at dette er veldig individuelt, men jeg lurer på hvor lang tid det har tatt siden dere sluttet på pilla til dere ble gravide? Eller hvorlenge dere har prøvd? Vi sluttet med pilla for 3 mnd siden og jeg vet at det kan ta laaaang tid.Mensen kommer regelmessig +- 1 dag. HAr tatt eggløsningstest en gang. Skal ta en ny nå snart..... 0 Siter
Niobe Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Vi prøvde i 3 måneder, men jeg brukte ikke hormonbasert prevensjon i forkant. Det er uansett veldig individuelt hvor lang tid det tar før man blir gravid. 0 Siter
tønnå Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 første gangen gikk det 6 måneder. da brukkte jeg p-piller. denne gangen gikk det 7 måneder før jeg ble gravid. jeg tok ut hormonspiralen i april... 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Tok 9 mnd. Det var nesten 2 år etter jeg slutta med p-sprøyta, og ca 1 år etter mensen ble regelmessig igjen. 0 Siter
sillle Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Jeg slutta med pillen i juli og første juledag var det blå krysset der. Hadde trodd det kom til å ta lengre tid. Prøvde ikke så veldig intensivt heller. Tok aldri eggløsningstester og var mye bortreist i perioden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.