bigfatliar Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hei (Jeg vil helst være anonym). Jeg er en gutt på 21 år og har et seriøst problem. Jeg har ikke vært forelsket i noen på 3 år snart, men jeg har hatt sjans på en del damer. Nå kan jeg få ei dama hvis jeg vil men jeg har inge følelser for henne og har derfor ikke så lyst på henne. Derimot så traff jeg ei jenta for en liten måned siden som jeg falt momentant for. Jeg begynte så vidt å bli kjent med henne ved å treffe henne og via sms. Vi har noenlunde samme interresser og etter som jeg kjenner henne til nå så mener hvertfall jeg at vi passer godt sammen. Hun virket litt interressert i meg og jeg var strålende fornøyd, men så var vi på fest sammen en kveld og dagen etter når vi skulle treffes igjen så var det liksom at hun ville ikke ha no mere med meg å gjøre...Jeg fikk ca 50 smser daglig av henne men den dagen var det plutselig slutt på det også.. Jeg spurte henne om jeg hadde gjort noe galt siden det plutselig ble sånn en brå slutt, men det var ikke meg det var noe galt hun var bare svak for en annen ( som skal gifte seg med ei anna ei nå).Hjelp meg, jeg er skikkelig forelska i henne, men hun vil liksom ikke oss sjansen til å bli bedre kjent.!!!!!!!!! Hva kan jeg gjøre????????? Jeg trenger hjelp, Hvis dere ikke dere tar det opp på radioen, kan jeg få svar på mail da? Dere må være så snill å hjelpe meg for jeg klarer ikke la henne være.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169029-forelsket/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BigTimeDaddy Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Her er det åpenbart at dama du er forelska i har mistet interessen for deg. Det beste du kan gjøre er vel å kutte kontakten eller la henne ta initiativ til kontakt. Jeg tror du skal glemme henne nå og nyte livet videre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169029-forelsket/#findComment-1106331 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei! Det værste med å være forelsket er at alt står og faller med om den du har falt for også har følelser for deg. Det er ingen selvfølge at begge faller for hverandre samtidig. Slik du beskriver situasjonen din, høres det ut som om hun du er forelsket i liker å sveive over flere hun kan tenke seg. Det høres ikke særlig brukbart ut at hun er svak for en som skal gifte seg med en annen. Det burde hun liksom skjønne av seg selv, tenker vel du. Problemet er bare at du ikke kan tvinge til deg følelser og kjærlighet. Men du kan få det når hun vil gi deg sine følelser. Du kan likevel foreta deg noe. Du kan ta initiativ til å bli bedre kjent med henne, ved å ringe henne eller spørre på sms om hun vil ta en kaffe med deg. ør du det? Da kan du forsøke å fortelle henne at du gjerne vil bli bedre kjent med henne. Du vil fort merke om hun liker invitten din. Forelskelse kan vokse frem av å møte hverandre og bli kjent. Hvis hun er helt avvisende, må du nok finne deg i at hun ikke er klar, selv om det er vondt for deg. Men kanskje hun får tenkt seg om etter noen tid og kommer tilbake. Så ikke mist motet, men gjør et fremstøt nå og så hva som kommer ut av det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169029-forelsket/#findComment-1108359 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.