Gå til innhold

Forskjellen på menn og damer

Anbefalte innlegg

Gjest urettferdigsamfunn

Hei, jeg er en 24 år gammel gutt og for en stund tilbake ble det slutt med dama.

Jeg slet veldig, men etter en periode prøvde jeg å gå litt på byen for å møte andre jenter. På en kynisk måte kunne jeg kanskje klare å glemme eksen.

Jeg ser bra ut, men jeg føler samfunnet har blitt helt feil når det kommer til sjekking. Etter mange kvelder ute var jeg ikke i nærheten av å bli kjent med en dame, selv om jeg forsøkte.

Det som gjør meg enda mer deppa er at jeg har fått høre via venner at eksen fikk seg en ny beundrer umiddelbart etter det ble slutt.

Det skjedde den første dagen hun var ute etter bruddet, og da var det flere gutter som prøvde seg på henne.

Hun har med andre ord fått selvtilliten tilbake og noe annet å tenke på enn meg...

Hvorfor er samfunnet blitt sånn?

Jeg sliter som faen fortsatt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169111-forskjellen-p%C3%A5-menn-og-damer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

23

• ShitDiddelyDo

13

• Babette

9

• Dorthe

5

Mest aktive i denne tråden

Fordi byen er et latterlig sjekkested for gutter.

Mange gutter tar alt, dette medfører at samtlige, SAMTLIGE jenter, uansett hvor vannvittig ufine de er, får seg et ligg når de vil - altså på byen.

Derfor er det mye, mye vanskeligere for kjekke gutter å få seg dame ute, enn det er for ufine damer å få seg typer.

Det blir feil å si at dette er urettferdig, men det er fakta, og ironisk nok guttas skyld. Det er jo mange blant vårt kjønn, de som tar absolutt alt og gir jentene selvtillit ved å slåss om dem, som er skyld i at jentene kan velge og vrake ute.

For etter en sixpack er vi rett og slett enkle. Altså; mange av oss. Ikke jeg, selvsagt. Men mange.

Annonse

"Jeg slet veldig, men etter en periode prøvde jeg å gå litt på byen for å møte andre jenter. På en kynisk måte kunne jeg kanskje klare å glemme eksen.

Jeg ser bra ut, men jeg føler samfunnet har blitt helt feil når det kommer til sjekking. Etter mange kvelder ute var jeg ikke i nærheten av å bli kjent med en dame, selv om jeg forsøkte"

hmm, lyste det desperat med store rosa neonbokstaver? i såfall var det grunnen...

Fordi byen er et latterlig sjekkested for gutter.

Mange gutter tar alt, dette medfører at samtlige, SAMTLIGE jenter, uansett hvor vannvittig ufine de er, får seg et ligg når de vil - altså på byen.

Derfor er det mye, mye vanskeligere for kjekke gutter å få seg dame ute, enn det er for ufine damer å få seg typer.

Det blir feil å si at dette er urettferdig, men det er fakta, og ironisk nok guttas skyld. Det er jo mange blant vårt kjønn, de som tar absolutt alt og gir jentene selvtillit ved å slåss om dem, som er skyld i at jentene kan velge og vrake ute.

For etter en sixpack er vi rett og slett enkle. Altså; mange av oss. Ikke jeg, selvsagt. Men mange.

kanskje det var deg jeg skulle bli kjent med:)

Gjest bare lurer jeg!

Hei

Jeg er en jente som også nettopp har blitt skilt med min mann. Har nok den samme opplevelsen som du har av hvordan forskjellen er på menn og damer.

Dersom jeg hadde villet hatt en ny mann ville jeg fått det uten problem, hver gang jeg er ute så er det noen som sjekker meg opp. Høres skikkelig teit ut å skrive slik, men det er faktisk fakta. Vet ikke om de er ute etter et varig forhold eller bare sex for en natt. Har ikke tatt meg det bryet å finne det ut da jeg ikke er intressert i noe nytt forhold ennå.

Men det hjelper jo utrolig på selvtilliten at mange menn synes du er attraktiv og sier det til deg. Men det virker heller ikke for gutter som om det er noe ulempe om damen er gift eller har barn heller! De er jo like pågående da, så det er nok dere menn som er litt for desperate når dere er ute!

Men du må nok bare ta tiden til hjelp, ville ihvertfall ikke vært den damen du fant bare for at du skulle komme over eksen!!!

Spander en øl på meg så er jeg bankers! :)

Godt nytt år! :)

Så da er du ganske enkel alikavel:)

Riktig godt nyttår til deg også, og vil bare si at jeg ofte finner mye moro i å lese svarene dine rundt omkring på dol. Du er ganske aktiv innpå her. Vært her lenge eller?

ShitDiddelyDo

Så da er du ganske enkel alikavel:)

Riktig godt nyttår til deg også, og vil bare si at jeg ofte finner mye moro i å lese svarene dine rundt omkring på dol. Du er ganske aktiv innpå her. Vært her lenge eller?

Jeg er egentlig ikke så enkel. :)

Har nok vært her en stund nå. I noen år

Du da? Ny?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...