Gå til innhold

Forskjellen på menn og damer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

23

• ShitDiddelyDo

13

• Babette

9

• Dorthe

5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Galleriet!?

Dolgalleriet er en side med bilde av en del dolere.

Det er kun for de som har sendt inn bilder av seg selv. Det er Bassisten som driver siden, for å komme inn der må du sende mail med bilde og forslag til ditt passord til ham på [email protected]

Jeg kan dessverre ikke gi deg linken.

ShitDiddelyDo

vært stille fra deg idag. Har ikke sett noen innlegg. Fyllasjuk?

Nei, formen min var betraktelig mer ustabil på lørdag enn i går. Liten tvil om det. I går var jeg faktisk i strålende form!

Huff, jeg hater å være fyllesyk. Fatter ikke at jeg fortsatt gidder å gjøre dette mot meg selv.

Men fra i dag er det et nytt liv for denne karen, og noen av de nye tiltakene som skal settes ut i livet innebærer en sunnere livsstil, og mer trening.

Annonse

Nei, formen min var betraktelig mer ustabil på lørdag enn i går. Liten tvil om det. I går var jeg faktisk i strålende form!

Huff, jeg hater å være fyllesyk. Fatter ikke at jeg fortsatt gidder å gjøre dette mot meg selv.

Men fra i dag er det et nytt liv for denne karen, og noen av de nye tiltakene som skal settes ut i livet innebærer en sunnere livsstil, og mer trening.

Og jeg som har nyttårsforsett om å drikke mere øl, gå mer på konserter og kafe, men skal også trene, men det er jeg nå flink til uansett:) Ikke så ille å komme seg opp idag som forventet.

petter smart

De fleste her inne er kvinner, og du vil aldri få sympati fra kvinner for dette.

For de aner ikke hva du snakker om. En kvinne kan se ut som et takras, men likevel bli sjekket opp på byen. De tror det er noe galt med en mann som ikke sjekkes opp eller har lite hell med egen sjekking. Dette fordi de selv aldri har hatt problemet.

Så lenge menn er desperate etter sex og nøyer seg med det meste så vil kvinner alltid kunne velge og vrake i menn.

En liten trøst får være at de fleste som prøvde seg på din ex neppe ville ha mer enn et knull.

ShitDiddelyDo

Og jeg som har nyttårsforsett om å drikke mere øl, gå mer på konserter og kafe, men skal også trene, men det er jeg nå flink til uansett:) Ikke så ille å komme seg opp idag som forventet.

Jeg lover å drikke min3 mengder med øl jeg også, men jeg skal kutte ned på junk, godis og generell møkkamat, og gå for et kosthold og en treningsfrekvens som sørger for at jeg kan gå bikinisesongen i møte med godt mot. :)

De fleste her inne er kvinner, og du vil aldri få sympati fra kvinner for dette.

For de aner ikke hva du snakker om. En kvinne kan se ut som et takras, men likevel bli sjekket opp på byen. De tror det er noe galt med en mann som ikke sjekkes opp eller har lite hell med egen sjekking. Dette fordi de selv aldri har hatt problemet.

Så lenge menn er desperate etter sex og nøyer seg med det meste så vil kvinner alltid kunne velge og vrake i menn.

En liten trøst får være at de fleste som prøvde seg på din ex neppe ville ha mer enn et knull.

Det er jo ofte de småsjenerte som er de kjekkeste da. De som er så kjekke at de vet de kan få hvem som helst, de er ofte så ekle og sleipe at jeg ikke ville tatt i dem med ildtang.

Dessuten er det ikke _så_ morsomt å bli sjekket opp hver gang en er ute på byen heller. At det faktisk går an å gå på byen uten å sjekke er noe de fleste gutta ikke har skjønt.

Så takke meg heller til de som går litt stillere i døren.

ShitDiddelyDo

Jeg ville bare opplyse deg om at du er sitert ikke mindre enn to ganger i det nyeste ViMenn. Tema glidemiddel. Dersom du ikke visste det allerede da.

Er det sant? Jeg vet jo at enkelte av de mer genuine innleggene her på dol blir skviset inn i Vi Menn, og sånn sett er det jo ikke overraskende at de plukker ut mine svar, men jeg leser ikke Vi Menn.

Kult. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...