Gå til innhold

Forskjellen på menn og damer

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har visst falt av lasset.

Men du: Jeg har nettopp sett en film på DVD med Andy Garcia og Richard T. Jones (Bruce, altså) i samme film! Sikle, sikle. Begge spiller for øvrig politimenn.

Filmen heter Twisted, oversatt til Blackout på "norsk". (!)

Det er bare en liten hake ved dette: Filmen er bare middels.

Men det er jo helt enestående å få begge listetoppene mine severt i samme måltid.

Den må jeg få tak i, det hørtes bra ut :o)

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

23

• ShitDiddelyDo

13

• Babette

9

• Dorthe

5

Mest aktive i denne tråden

Jeg holdt på å slå inn trynet på en _fjern_ bekjent en gang som hardnakket påsto at jeg (og andre) selvsagt var på bar for å sjekke.

Jeg forstår altså også begrepet 'sjekke' som å hive seg i pulinga med fremmede mennesker.

Godt. Da sier vi det.

Det ville jo også bli rimelig absurd å snakke om at den eller den restauranten har utviklet seg til å bli et skikkelig sjekkested, om sjekke bare betydde en uskyldig og innledende sondering.

Ja, nå tar jeg en Sør.

Altså endrer tittelen.

Jeg lurer på om det er flere enn meg som er litt begrepsforvirret. Ser at flere skriver at de blir sjekket opp når de er ute på byen, en skriver at hun blir sjekket opp hver gang hun er ute.

I dette legger jeg at de gikk hjem sammen. Ellers blir det "han prøvde å sjekke meg opp". Sjekker man noen opp, får man napp.

Eller er det jeg som tuller? Det ville i så fall ikke ha vært noen bombe.

Og det skjer søren meg oftere enn jeg liker. Det er ikke noe jeg skryter av, for det er irriterende. Spesielt når de ekleste av de ekle kommer snikende bakveien på dansegulvet. Da er det like ved at jeg slår, jeg skubber de i hvertfall unna så kraftig jeg kan.

Men nå kan jeg bare vifte med gifteringen og da stikker alle som en. Hihi..

c",)

Annonse

Og det skjer søren meg oftere enn jeg liker. Det er ikke noe jeg skryter av, for det er irriterende. Spesielt når de ekleste av de ekle kommer snikende bakveien på dansegulvet. Da er det like ved at jeg slår, jeg skubber de i hvertfall unna så kraftig jeg kan.

Men nå kan jeg bare vifte med gifteringen og da stikker alle som en. Hihi..

c",)

Prøvd å bli sjekket opp? Du prøver altså å bli sjekket opp, men klarer det ikke før du vifter med gifteringen? Hehe, dette ble jo riktig morsomt.

Du blir prøvd sjekket opp, tenker jeg vi konkluderer med. Språket er finurlig.

Jeg herjer litt med deg nå, ja. Det er lov etter midnatt og når man smiler så søtt som jeg gjør.

Prøvd å bli sjekket opp? Du prøver altså å bli sjekket opp, men klarer det ikke før du vifter med gifteringen? Hehe, dette ble jo riktig morsomt.

Du blir prøvd sjekket opp, tenker jeg vi konkluderer med. Språket er finurlig.

Jeg herjer litt med deg nå, ja. Det er lov etter midnatt og når man smiler så søtt som jeg gjør.

*bøye seg i støvet*

Godt. Da sier vi det.

Det ville jo også bli rimelig absurd å snakke om at den eller den restauranten har utviklet seg til å bli et skikkelig sjekkested, om sjekke bare betydde en uskyldig og innledende sondering.

Jeg tenker også på 'sjekkested' som et sted der evt interesserte kan få seg hva som helst når som helst.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...