Gå til innhold

Hvordan definerer du "jomfru"?

Anbefalte innlegg

Gjest ser ikke på meg som en

For meg er en jomfru en "tom" definisjon.

Er det bare en betegnelse på ei jente som aldri har hatt vaginalt samleie? Er ei lesbisk jente som har hatt sex men ikke vaginalt samleie fortsatt jomfru? Er en gutt som aldri har hatt sex jomfru? Eller er det bare et annet navn på dårlig selvtillit?

Jeg er i en alder da alle andre forlengst har familie og har aldri hatt kjæreste og sex. Men å synke så lavt at jeg overhodet gidder å kalle meg jomfru gidder jeg ikke. Fy faen, jeg føler meg faktisk priviligert og fri!! Rart forum å skrive noe sånt noe i men ville bare ha respons på innlegget mitt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169125-hvordan-definerer-du-jomfru/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

petter smart

Jomfru brukes vel stort sett bare om kvinner som ikke har hatt sex, men brukes tidvis også om menn som ikke har hatt sex.

Hva du selv mener har i så måte ingen relevans, så lenge du ikke har hatt sex er du jomfru. Dette kan være selvvalgt eller ikke, men jomfru er du like fullt.

Men det er jo slett ikke noe galt i å være jomfru.

Gjest ser ikke på meg som en

Jomfru brukes vel stort sett bare om kvinner som ikke har hatt sex, men brukes tidvis også om menn som ikke har hatt sex.

Hva du selv mener har i så måte ingen relevans, så lenge du ikke har hatt sex er du jomfru. Dette kan være selvvalgt eller ikke, men jomfru er du like fullt.

Men det er jo slett ikke noe galt i å være jomfru.

En jomfru er en kvinne som ennå ikke har hatt vaginalt samleie. Derfor er det feil å kalle en mann jomfru!

Annonse

For meg er "jomfru" bare et tomt ord.

Javel så er det et tomt ord for deg? Hva så?! Du vet jo,i likhet med alle andre, hva som menes "i dagligtalen" når man snakker om en person som er jomfru.

Jeg vet ikke om du føler at det er nedverdigende eller noe, å bli netegnet som "jomfru", siden du tydeligvis er lite begeistret for ordet, men at det er et tomt ord for deg tror jeg faktisk ikke noe på.

Jeg tror du er den her som har det sterkeste forholdet til ordet "jomfru".

Get over it and get laid!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...