Gå til innhold

Hvor kan jeg møte noen?

Anbefalte innlegg

Gjest frusstrreerrt

Hei

Jeg er rimelig overbevist om at jeg er en ålreit fyr. Jeg ser ganske bra ut, er snill og ærlig og i det hele tatt ikke så vanskelig å ha med å gjøre.

Av en eller annen grunn har jeg alltid slitt med få en kjæreste. Jeg vet ikke hvorfor.

Jeg er nå 26 og jeg har hatt et forhold på rundt et år bak meg. Det fungerte bra, men vi var dessverre ikke de rette for hverandre.

Før det var jeg veldig frustrert fordi jeg aldri fant noen, og nå er jeg like frustrert. Det har gått lang siden forholdet.

Ute på byen føler jeg meg ikke vel. Jeg synes det er et kjøttmarked og de få gangene jeg gjør "fremstøt" blir jeg avvist.

Dating på internett har jeg også litt problemer med. Føler at det ikke er for meg.

Så hva gjør jeg?

Jeg tror det skal gå bra med meg bare en jente fatter litt interesse for meg. Fordi jeg er en ålreit fyr, men jeg kan ikke huske sist en jente har vist interesse for meg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169127-hvor-kan-jeg-m%C3%B8te-noen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er grunnen til at jeg ikke blir interessert i deg: Fordi du ikke går for MEG, men for "hva som helst bare det viser interesse for deg" kan det virke som. Og fordi du gnåler om at du ikke treffer noen. Og fordi du ikke nyter livet. Og fordi du ikke vurderer alle alternativene til internett og byen. Det blir rett og slett for mye styr.

Gjest nikita12

Hei, noen gode råd er å finne deg en ny hobby hvor du kan treffe nye mennesker, hva som helst som måtte fatte din interesse.

Hvis du er glad i naturen, så meld deg inn i Den norske Turistforening. De arrangerer mange turer hvor man melder seg på, og dette er en utmerket anledning til å møte nye mennesker med samme interesser.

Av egen erfaring kan jeg anbefale internett. Jeg var som deg kjempeskeptisk til dette, og strittet imot i over et år når mange av vennene mine forsøkte å få meg til å gjøre det. Men så forsøkte jeg - og jeg skal faktisk gifte meg i februar :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...