Gå til innhold

p-piller og bivirkninger

Anbefalte innlegg

Gjest grusomt vondt i puppene

hei.

jeg begynte med p-pillen for nesten 2 uker siden, etter et opphold på ca. 2 år..

jeg fikk mensen da jeg begynte, og var vond i puppene(det bruker jeg være). men nå er jeg fremdeles vond i puppene, selv om det er "lenge" siden mensen sluttet, er det vanlig å få vondt i puppene når man bruker p-piller, og hvor lenge kan dette vare?

jeg husker ikke hvordan jeg var sist jeg brukte p-pillen.

men nå er det så gale at jeg ikke greier sove på magen, og dette gjør jeg vanligvis hver natt fordi jeg bare får sove på magen.

tekker for svar=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169142-p-piller-og-bivirkninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ufattelig vondt i puppene når jeg bytta til p-pille merket synfase. Måtte holde dem fast når jeg gikk i trapper :)

Gikk vel i seks måneder på synfase og det ble bare verre og verre.

Bytta tilbake til trinordiol og fikk de gamle gode puppene mine tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...