Pastella Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Godt nytt år til dere alle! Har enda ikke fått mensen som skulle vært her i går!!!!! ) 0 Siter
Kvinna Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Samme til deg- og alle andre her inne! Håper det nye året vil bli fruktbart!!! :-) *mensk kalkunen steker* 0 Siter
Anita1365380352 Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Godt nytt år til deg også! Krysser fingrene for deg :-)) Har ikke fått mensen jeg heller.....:-) 0 Siter
sillle Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Godt nytt år! Du tør fortsatt ikke teste? 0 Siter
nevrom Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Godt nytt år og lykke til!! =) Krysser fingrene... 0 Siter
Pastella Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 Godt nytt år! Du tør fortsatt ikke teste? Jeg har testa! Den var negativ, men veldig svak blå strek, vet ikke hva det kan bety jeg! Tante Rød er fortsatt ikke kommet på besøk, hadde noe tegn til mensen tidligere i dag, men det har ikke skjedd noe ennå! 0 Siter
cecily Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Jeg har testa! Den var negativ, men veldig svak blå strek, vet ikke hva det kan bety jeg! Tante Rød er fortsatt ikke kommet på besøk, hadde noe tegn til mensen tidligere i dag, men det har ikke skjedd noe ennå! Så dumt! Svak blå strek har dessverre ikke noen betydning, det har det alltid blitt når jeg har testet. Det eneste som teller er et kryss eller en ekstra strek av en eller annen fasong. 0 Siter
Pastella Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 Så dumt! Svak blå strek har dessverre ikke noen betydning, det har det alltid blitt når jeg har testet. Det eneste som teller er et kryss eller en ekstra strek av en eller annen fasong. Kjedelig! Men jeg venter nå et par dager så får jeg se om Tante Rød kommer, så får jeg teste... igjen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.