Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er nettopp kommet ut av badet, har tatt den ukentlige total renoveringa:) Dvs barbert legger, under armene, bikinilinja. Brukt intim trimmeren, nappa øyenbryn. Puh... det er jammen meg tidkrevende. Og atpåtil er jeg singel, så det er kun for min egen velvære at jeg driver på. Hvordan er det med dere jenter, bruker dere mye tid på badet eller tar dere det mer piano?

Bare sminken som mangler nå pluss å bake ut rundstykkene jeg skal ha med på nyttårsfeiringa.

Riktig godt nyttår til alle sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169185-tid-p%C3%A5-egenpleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal du bake ut rundstykker og steke dem før du går - mulig du kommer litt sent da eller?

:)

I kveld har jeg ikke brukt tid på meg sel *glor i speilet* - men jeg holder på med en helsikes juleskinke som lukter surt, syns jeg - klarer ikke sånn lukt....

Oj . er jeg HER inne? hehe

Har hatt "full puss" i dag jeg og!Diverse hårfjerning, skrubbing, smøring, kuring osv.

Litt for min skyld, og litt for sambo sin. (som om han bryr seg om hår på legga ;-))

Nå sitter jeg her og doler mens jeg venter på at denn fuggern skal bli stekt!

Så blir det litt inim koselig hjemmefeiring!

skal du bake ut rundstykker og steke dem før du går - mulig du kommer litt sent da eller?

:)

I kveld har jeg ikke brukt tid på meg sel *glor i speilet* - men jeg holder på med en helsikes juleskinke som lukter surt, syns jeg - klarer ikke sånn lukt....

Oj . er jeg HER inne? hehe

Neida, var der ni:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...