Oslo-jente28 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei! Jeg har forferdelig skrekk for tannlege, og lurer på om det er mulig å få narkose ved vanlig behandling, borring..div? Og hvor mye koster dette? Hilsen meg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169280-tannlegeskrekk-narkose/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det skal en del til for å få narkose ved "vanlige" inngrep:( desverre! Står selv på en av de listene og får komme inn innen 2005 året er omme:) Jippi liksom den lista har jeg nå stått på siden august 2004... De ser helst at alt annet har vært prøvd før, som medikamenter, terapibehansling hos tannlegen osv... før det blir søkt om narkose (prater bare ut fra det jeg har erfart) Jeg har selv prøvt lystgass, medikamenter, behandling hos tannlegen der vi bare prater, kikker på instumentene, går gjennom prosedyrer osv... men dette koster tid og penger det også! I mitt tillfelle funket lystgass utrolig bra, bare så synd at det ikke går å få støtte til dette da det er så dyrt blir som oftest en 3-4000 i tillegg til selve arbeidet alt etter hvor lenge tannlegen arbeider på deg når du er under gassen! Jeg har også gått til psykolog pga dette, og har attester i fra både psykriater, overleger (som mottok meg på intensiven da jeg fikk anfall i stolen) og overleger i psykriatrien som jeg har pratet med dette om... dette er sånt som kan hjelpe på rask behandling ved narkose, men det gjorde ikke det i mitt tilfelle! Vanlig behandling prøver jeg ALDRI igjen, til det har jeg prøvt alt for mange ganger og samme hvor mye medikamener tannlegen har gitt meg, har det alltid gått galt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169280-tannlegeskrekk-narkose/#findComment-1108237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.