Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jaja da var det klart! Jeg er IKKE gravid denna måneden heller!!! Falsk alarm!!!!

Sparer nå en graviditetstest, for jeg slipper jo å ta den i mårra! Tante Rød kom på besøk og nå har jeg selvfølgelig vondt både i magen å i sjelen!

Bedre lykke meste måned sier jeg!!!

Lykke til dere andre, jeg krysser fingrene!!!

Og nevrom, du kan jo få tilbake tålmodigheten igjen da!!! Takk for lånet...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169310-sparer-n%C3%A5-en-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

UFF!

Jeg var der du er nå for noen dager siden...

Det er bare så ubeskrivelig pyton!!

*trøsteklem*

Skal vi legge inn søknad om grupperabatt hos clearblue? =}

Jeg får ikke ny mulighet før i februar,men jeg skal krysse alt for deg i januar!! =)

Jeg vil gjerne være med på den rabattordningen!

Jeg vil gjerne være med på den rabattordningen!

*off topic* Nå skal vi snart sette igang igjen (etter 2 måneder pause) MEN så skjer det at jeg muligens må ta en knøttliten operasjon som iseg selv ikke noe hinder mht. bedøvlse, men muligens smertestillende etterpå ?!??!?! Så nå må jeg i tenkeboksen pånytt.. :-(

*off topic* Nå skal vi snart sette igang igjen (etter 2 måneder pause) MEN så skjer det at jeg muligens må ta en knøttliten operasjon som iseg selv ikke noe hinder mht. bedøvlse, men muligens smertestillende etterpå ?!??!?! Så nå må jeg i tenkeboksen pånytt.. :-(

Ikke ta Ibux, det er visst ikke så bra. Det finnes jo smertestillende som gravide kan bruke.

Jeg må si det føles mye mye bedre nå som jeg har fått gire meg ned et par hakk. Det blir muligens to pp til, men da har vi flaks. Men uansett så stresser jeg ikke lenger, for det vil jo skje en eller annen gang. Håper jeg.

Annonse

Ikke ta Ibux, det er visst ikke så bra. Det finnes jo smertestillende som gravide kan bruke.

Jeg må si det føles mye mye bedre nå som jeg har fått gire meg ned et par hakk. Det blir muligens to pp til, men da har vi flaks. Men uansett så stresser jeg ikke lenger, for det vil jo skje en eller annen gang. Håper jeg.

Paracet kan jeg ta, men det vil nok ha minimal effekt :-( Jeg må snakke litt med en lege om det, for inngrepet kan ikke vente i svært lang tid.

Fint at du føler det litt bedre nå da ;-) *trøsteklem* og Godt Nyttår :-)

Paracet kan jeg ta, men det vil nok ha minimal effekt :-( Jeg må snakke litt med en lege om det, for inngrepet kan ikke vente i svært lang tid.

Fint at du føler det litt bedre nå da ;-) *trøsteklem* og Godt Nyttår :-)

Da hadde jeg hoppet over en prøveperiode til. En skal ta vare på kroppen sin og det er ikke gøy å bekymre seg heller.

Godt nyttår til deg også.

c",)

Åh... det var synd. Jeg var så spent, og trodde virkelig det skulle gå bra!

Jeg kan teste i morgen... både gleder og gruer meg!

Jeg trudde det endelig var noe på gang ja, så jeg er så skuffa!!! Har du noe mer fornemmelser da? Jeg krysser fingrene for deg i mårra!!!

UFF!

Jeg var der du er nå for noen dager siden...

Det er bare så ubeskrivelig pyton!!

*trøsteklem*

Skal vi legge inn søknad om grupperabatt hos clearblue? =}

Jeg får ikke ny mulighet før i februar,men jeg skal krysse alt for deg i januar!! =)

Er gjerne med på den derre grupperabatten ja! Trenger det der!

Anita1365380352

Jeg trudde det endelig var noe på gang ja, så jeg er så skuffa!!! Har du noe mer fornemmelser da? Jeg krysser fingrene for deg i mårra!!!

Krysser fingrene videre for deg også :-)

Jeg har fått en slags "nedtrykksfølelse" og hard utenpå magen - vet ikke om det betyr noe eller bare pms.

Jeg legger nok ekstra merke til alt nå som jeg prøver å bli gravid :-)

Det er jo bare første forsøket riktignok, men jeg begynner å bli "gammel" så jeg har ikke så god tid vettu :-)

Krysser fingrene videre for deg også :-)

Jeg har fått en slags "nedtrykksfølelse" og hard utenpå magen - vet ikke om det betyr noe eller bare pms.

Jeg legger nok ekstra merke til alt nå som jeg prøver å bli gravid :-)

Det er jo bare første forsøket riktignok, men jeg begynner å bli "gammel" så jeg har ikke så god tid vettu :-)

Krysser alt jeg hat å krysse for deg!!!! Du må fortelle hva som skjer da!!! (Trur nok det bare var ønsketenking hos meg eller noe...)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...