Gå til innhold

Å leve i to forhold samtidig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bigamilla

Det kan vel kalles mye rart, men utroskap er det streng tatt ikke.

Utroskap er å gå bak ryggen på noen.

Men hvilke holdninger finnes? Jeg tenker på: Om kvinna var klubbvennina di, og du fikk greie på dette...Ville du da ha dømt henne? Mannen hennes som tillot det?

skorpionfisken

Men hvilke holdninger finnes? Jeg tenker på: Om kvinna var klubbvennina di, og du fikk greie på dette...Ville du da ha dømt henne? Mannen hennes som tillot det?

Dømme og dømme, jeg har vel ingen rett til å dømme noen for deres valg i livet.

Men jeg ville vært glad jeg ikke var kvinnnen.

Helt hypotetisk selvfølgelig, jeg ville ikke hatt en mann som godtok at jeg hadde en annen, så da hadde jeg kvitta meg med mannen.

Jeg ville nok også lurt på hvilken dott som godtok at kona hadde en annen.

Kona har det sikkert flott hun, men jeg tror nok at om jeg hadde vært henne så hadde jeg prøvd å skjule det for andre selv om det var godkjent. Jeg ville i allefall ikke utbasunert det for sladrete klubbvenninner.

Gjest Elextra

Det er ikke utroskap.

Hadde selv en kjæreste en gang som mente vi skulle ha et åpent forhold, han hadde ingen tro på den livslange monogamien. Han påstod selv det var særlig av redsel for at jeg skulle gå bak hans rygg, da ville han heller at ting skulle skje åpent.

Forholdet vårt holdt (selvsagt) ikke.

Annonse

Nei, det ville jeg ikke.

Jeg ville nok tenkt at i sånne forhold dukker det ofte opp uforutsette problemer ved at det viser seg at en eller flere av partene ikke takler det like godt som de tror.

Men jeg ville selvsagt ikke dømt personene. Kjempefint om det fungerer for dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...