Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt som er hardt plaget av dårlig ånde og det har begynt og bli veldig plagsomt for meg. Hadde problemer med at jeg spyttet gule illeluktene klumper, men har vært hos øre, nese og hals-legen og tatt mandlene. Etter det så sluttet jeg og spytte ut klumper, men er fortsatt plaget med dårlig ånde. Kjennes ut som jeg har noe i halsen hele tiden og som får meg noen ganger til og hoste, siden det klør. Kjennes også ut som jeg har mye rart helt nederst på tungeryggen, men kommer ikke til der med tannbørsten uten og brekke meg. Tørr snart ikke gå ut døra lenger, er helt deperat! Kan du hjelpe meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169348-d%C3%A5rlig-%C3%A5nde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Alt for mange mener bestemt at de har dårlig ånde uten at de har det.

Er du sikker på at du ikke er en av dem?

Har andre sagt at du har dårlig ånde ?

Har du et menneske du er så fortrolig med at du kan be dem sjekke ånden din?

Jeg er ikke så sikker på at fornemmelsen av å ha noe bakerst på tungen har noe med en eventuell dårlig ånde å gjøre. Dersom du har vanlig, regelmessig kost og normal munnhygiene bør du ikke ha dårlig ånde.

Jeg ville få sjekket hva som gir denne fornemmelsen av å ha noe bak på tungen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...