Gjest bare lurer jeg! Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei alle sammen! Håper noen har noen gode råd til meg for hvordan jeg kan komme over en mann som jeg elsker over alt på denne jord, men som uheldigvis viste seg å være en drittsekk? Vi har hatt et slags forhold til hverandre, men ikke forpliktende, i over et år. Det har alltid vært han som har holdt igjen for å ikke formalisere det noe mer. Men nå rett før jul ga han meg endelig forhåpninger om at det kunne bli noe mer, og han var veldig sikker på at dette var det rette. Dessuten ble vi enige om at vi nå skulle være et par og ha forpliktelser til hverandre som et par. Allerede første helgen etter at vi hadde snakket om dette så går han hen og kliner med en annen jente! Jeg er sikkert hårsår som tar på vei for bare litt klining, han var jo ærlig og sa alt til meg med en gang, og han unnskyldte seg veldig men jeg klarer ikke å stole på han. Han har dessuten vært utro flere ganger mot sin tidligere kone. Han har ikke vært singel noe særlig etter at han ble skilt fra konen og sier at han ønsker å være singel en stund, for å bli ferdig med det før han binder seg igjen. Men jeg ønsker jo ikke å sitte å se på at han lever livet og kliner og roter med andre damer, mens jeg bare skal sitte å vente på han til han er klar. For det er det han sier at han håper at jeg kan vente på han til han er ferdig med singellivet! Jeg kunne jo også bare gjort som han da, å levd ut drømmene og fantasiene, slik som han ønsker å gjøre. Men problemet er at jeg aldri har hatt noen drømmer eller fantasier om å ligge med flest mulig eller rote med flest mulig. De eneste drømmene jeg har er om han, som jeg elsker så utrolig høyt. Så jeg ser jo at han ikke er en mann å satse på, selv om vi har det helt topp sammen ( det vet jeg at han også syns)og ville fått det kjempegodt sammen så kan jeg ikke leve med en mann som jeg ikke kan stole på. Så mitt spørsmål er bare, hvordan kommer jeg over han? Jeg har det helt jævlig nå, og det eneste jeg tenker på er han. Jeg klarer ikke å gjøre noe fornuftig, sitter bare og gråter hele dagene, og klarer ikke å sove om nettene. Har egentlig bare lysst til å gjøre slutt på hele livet....( Men det skal ikke gjøre altså, er ikke så egoistisk), Håper noen svarer.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169384-kj%C3%A6rlighetssorg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Du vet det sikkert selv: Det eneste du kan gjøre er å kutte kontakten HELT. Alt annet vil bare bli seigpining. Når den ene parten er skeptisk til å formalisere forholdet og stadig trenger tid, blir det svært sjelden en lykkelig utgang på forholdet. Kliningen du nevner bør for deg være den klargjørende dråpen. Kan jo håpe jeg tar feil 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169384-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-1109071 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg syntes denne mannen virker som et lite godt kort! Han fortjener ikke deg i det hele tatt, er min mening! Vet det er enkelt å sitte å si, men vi har da alle opplevd kjærlighetssorg fra tid til annen og vi alle vet at dette går over etter hvert som tingene får litt avstand:) Kutt ham ut, før du sårer deg sev ennå mere, han er ikke noe å satse på, desverre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169384-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-1109135 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr. Stoneage Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Å komme inn i noens liv etter at de nylig har avsluttet et er skummelt hvis du har ønsker om et langvarig forhold. Tror ikke han er klar for det nå og vil nyte singlelivet en stund til - sånn er det bare! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169384-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-1109141 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lurer jeg! Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg syntes denne mannen virker som et lite godt kort! Han fortjener ikke deg i det hele tatt, er min mening! Vet det er enkelt å sitte å si, men vi har da alle opplevd kjærlighetssorg fra tid til annen og vi alle vet at dette går over etter hvert som tingene får litt avstand:) Kutt ham ut, før du sårer deg sev ennå mere, han er ikke noe å satse på, desverre! nei det er det han også sier hele tiden. At han ikke fortjener meg. Men jeg klarer ikke løsrive meg fra han heller. Jeg har vært venn med han i årevis, og vet at vi passer godt sammen. Selv om jeg vet at det beste er å kutte kontakten helt, så er dette av mange årsaker helt umulig. Vi har samme vennegjeng og begge har barn som leker sammen. Derfor må jeg nok desverre leve med at jeg må se han mye også fremover, håper bare ikke at han finner seg en ny dame med det første, for det ville vært det verste som kunne skje. Men takk for svar.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169384-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-1109181 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lurer jeg! Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg syntes denne mannen virker som et lite godt kort! Han fortjener ikke deg i det hele tatt, er min mening! Vet det er enkelt å sitte å si, men vi har da alle opplevd kjærlighetssorg fra tid til annen og vi alle vet at dette går over etter hvert som tingene får litt avstand:) Kutt ham ut, før du sårer deg sev ennå mere, han er ikke noe å satse på, desverre! Og en ting til... Jeg har til dags dato aldri opplevd kjærlighetssorg. Har vært gift og er nå skilt, han her er den andre personen jeg noen gang har elsket, og jeg hadde ingen ide om at det kunne gjøre så vondt å ikke få han. Men jeg regner også med at det går over med tiden, håper det skjer før jeg går helt til grunne.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169384-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-1109184 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Og en ting til... Jeg har til dags dato aldri opplevd kjærlighetssorg. Har vært gift og er nå skilt, han her er den andre personen jeg noen gang har elsket, og jeg hadde ingen ide om at det kunne gjøre så vondt å ikke få han. Men jeg regner også med at det går over med tiden, håper det skjer før jeg går helt til grunne.... Da er du virkelig heldig, har opplevd så sterk kjærlighetssorg at jeg ikke våger i en alder av 29 år å tenke på å finne en ny! Nå har jeg ikke det lenger, men vegringen for å tørre å la følelsene løpe løpsk har vært borte lenge lenge... Det er rett og slett en sorg, som er veldig vanskelig å takle for noen og en hver:( Men det har en tendens til å gå over, selv om følelsene over det å ha blitt såret varer ennå lengre! Håper bare du ser deg selv mere verdt enn hva du mottar nå... Ingen fortjener å bli behandlet på den måten... Ønsker deg lykke til jeg:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169384-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-1109224 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lurer jeg! Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Da er du virkelig heldig, har opplevd så sterk kjærlighetssorg at jeg ikke våger i en alder av 29 år å tenke på å finne en ny! Nå har jeg ikke det lenger, men vegringen for å tørre å la følelsene løpe løpsk har vært borte lenge lenge... Det er rett og slett en sorg, som er veldig vanskelig å takle for noen og en hver:( Men det har en tendens til å gå over, selv om følelsene over det å ha blitt såret varer ennå lengre! Håper bare du ser deg selv mere verdt enn hva du mottar nå... Ingen fortjener å bli behandlet på den måten... Ønsker deg lykke til jeg:) takk for svar mistera! Men hva gjorde du da? Gikk det over etter som tiden gikk? Måtte du finne deg en annen slik at du kunne få tankene over på noe annet? Eller var det andre ting du gjorde for å glemme han? Det verste av alt er at alt jeg ønsker er å løpe tilbake til han selv om han har såret meg slik til de grader.... Jeg har det helt utrolig forferdelig nå, og tror nesten heller ikke at jeg tør å involvere meg med noen mann igjen, ihvertfall ikke på lang, lang tid.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169384-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-1109254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 takk for svar mistera! Men hva gjorde du da? Gikk det over etter som tiden gikk? Måtte du finne deg en annen slik at du kunne få tankene over på noe annet? Eller var det andre ting du gjorde for å glemme han? Det verste av alt er at alt jeg ønsker er å løpe tilbake til han selv om han har såret meg slik til de grader.... Jeg har det helt utrolig forferdelig nå, og tror nesten heller ikke at jeg tør å involvere meg med noen mann igjen, ihvertfall ikke på lang, lang tid.... Godt spørsmål:) hva gjorde jeg... jeg sørget og forsvant vel inn i min egen elendighet en tid... så kom jeg meg litte grann... den sorgen varte i to år den:( og var grusom på alle måter, da han gikk hen og ble sammen med en av mine klasse venninner, så jeg måtte se dem sammen fra tid til annen og det var utrolig vondt lenge lenge... så ville han ha meg tilbake, og dumme meg? gjorde ikke motstand på noen måte:( dette varte bare en helg, også var det over på et blunk... Han ville ikke mere sa han? etter et par månder kom jeg til meg selv, og innså hvor dum og ettergivende jeg hadde vært! Siden har jeg ikke rørt en mann:) hehe:) jeg orker ikke tanken på det, ikke ONS engang, så viktig er ikke sex for meg heldigvis! Å finne seg en ny kan hjelpe, men da finner man seg plutselig i samme situasjon igjen (er min erfaring) om man da ikke klarer å holde følelsene i sjakk! Jeg skjønner mer enn nok åssen du har det nå, får nesten tårer i øynene fordi jeg kjenner så utrolig godt til smerten du gjennomgår... det er desverre ikke enkelt å elske, det er som oftest urettferdig rett og slett! Men jeg håper du engang i fremtiden vil se at dette ikke er bra for deg, måten han behandler deg på osv. men vet det er veldig vanskelig å glemme! Jeg vet hvor lett det er å si og ikke gjøre... Masse lykkeønskinger fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169384-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-1109275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabben Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 jaja, life sucks;( har det på samme måten. Kansje det går bra visst du finner noen du er enda meir gla i? Han er ikke nokke å samle på. fordi hadde jeg oppført meg sånn kan jeg umulig kunne ha vært gla i deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169384-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-1111069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lurer jeg! Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 jaja, life sucks;( har det på samme måten. Kansje det går bra visst du finner noen du er enda meir gla i? Han er ikke nokke å samle på. fordi hadde jeg oppført meg sånn kan jeg umulig kunne ha vært gla i deg. Uff....jeg vet så godt at dere har rett. Men jeg klarer ikke tenke tanken engang at det aldri kan bli oss. Han er den eneste jeg vil ha, men jeg forstår jo at han ikke kan elske meg like mye som jeg elsker han når han gjør slik mot meg. Men, men...må vel være fornuftig og prøve å forstå at det var kanskje hans måte å vise meg at jeg ikke er den eneste ( eller rette) for han. Og jeg vil jo egentlig ikke være sammen med en mann som ikke elsker meg like mye som jeg elsker han. Håper bare jeg kommer fort over han, har det absolutt ikke godt nå... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/169384-kj%C3%A6rlighetssorg/#findComment-1111082 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.