Gå til innhold

Klaffet ikke her heller :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Gubba noa" sier jeg bare... det er jo "alle" som har mensen nå jo...

Tipper det blir mye kos rundtomkring neste måned. Og endel kalde ben... Hi,Hi =}

LYKKE TILL I POSE OG SEKK ALLE SAMMEN!!!!

...kjenner meg litt optimistisk i dag...

Vi får håpe alle sammen på Anita da! Det er vel bare hun av alle prøverne igjen.....

Gjest flere barn

Vi får håpe alle sammen på Anita da! Det er vel bare hun av alle prøverne igjen.....

uff og huff, bedre lykke neste mnd.

jeg har enda over en uke til jeg venter tantebesøk. er like optimistisk vær mnd og like pessimistisk i dagene etter at mensen kom. trøsteklem fra

*trøsteklem* Vi skulle egentlig begynt denne måned, men så er jeg litt usikker pga. et lite inngrep (i munnen altså) mtp. smertestillende og det å være gravid. Må kanskje vente ennå en måned. Eller så bare setter vi igjen. Den siste pp har nå blitt utsatt fordi jeg engsteet meg for maten i julen (og om jeg var gravid kunen jeg ikke spise ditt og datt). Skal jeg engste meg for alt som kan jeg jo aldri bli gravid igjen.

Annonse

Gjest julemat

*trøsteklem* Vi skulle egentlig begynt denne måned, men så er jeg litt usikker pga. et lite inngrep (i munnen altså) mtp. smertestillende og det å være gravid. Må kanskje vente ennå en måned. Eller så bare setter vi igjen. Den siste pp har nå blitt utsatt fordi jeg engsteet meg for maten i julen (og om jeg var gravid kunen jeg ikke spise ditt og datt). Skal jeg engste meg for alt som kan jeg jo aldri bli gravid igjen.

Er det så mye julemat som er skadlig under graviditet da?...... eller var det drikken du tenker på?

Er det så mye julemat som er skadlig under graviditet da?...... eller var det drikken du tenker på?

He he...Nei, ikke julematen. Men vi var på rakfisklag og på et par selskaper til hvor jeg var i tvil hva de ville servere. Ofte får vi indrefilèt og den er langt fra gjennomstekt. Det hadde helt sikker tgått fint, men jeg ville bekymret meg.

Gjest julemat

He he...Nei, ikke julematen. Men vi var på rakfisklag og på et par selskaper til hvor jeg var i tvil hva de ville servere. Ofte får vi indrefilèt og den er langt fra gjennomstekt. Det hadde helt sikker tgått fint, men jeg ville bekymret meg.

Kall meg gjerne uvitende, men jeg fikk ikke vite at det var endel mat man skulle være forsiktig med før i siste del av 2. sv.skap, så jeg spiste og koste meg hele tiden, også resten av graviditeten (ikke alkohol da)

Er enig med at rakfisken kan være litt dumt ja..

Jeg har kanskje vært heldig, for blodig biff og franske oster er mine favoritter.

... etter hva jeg har hørt så kan man spise en blodig biff hvis den har vært frosst?

Selvfølgelig skal man være litt forsiktig, men ........

Lykke til og håper det klaffer for deg snart!

Kall meg gjerne uvitende, men jeg fikk ikke vite at det var endel mat man skulle være forsiktig med før i siste del av 2. sv.skap, så jeg spiste og koste meg hele tiden, også resten av graviditeten (ikke alkohol da)

Er enig med at rakfisken kan være litt dumt ja..

Jeg har kanskje vært heldig, for blodig biff og franske oster er mine favoritter.

... etter hva jeg har hørt så kan man spise en blodig biff hvis den har vært frosst?

Selvfølgelig skal man være litt forsiktig, men ........

Lykke til og håper det klaffer for deg snart!

Jeg spiste Rakfisk i forrige svangerskap. Viste ikke at jeg var gravid. (og hadde ikke satt meg godt nok inn i hva eg burde holde meg unna). Men det gikk helt fint alikevel. Men det er det at jeg ikke orker å gå rundt å engste meg dersom det kan unngås.

Jeg ville heller ikke spørre for mye om maten osv. ettersom jeg ikek vil avsløre en evt. graviditet så tidlig. Derfor "hoppet vi over" en pp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...